17 december 2008

! vecka kvar

Hejsan på er alla där ute!!
Jul om en vecka och här har man knappt hunnit tänka att det är jul.
Men ska ta igen det i helgen;)

Här är mina gogrisar,ja det saknas två på bilden men men;)
Det är lilla nico och eddi.
Nico har blivit en stoooor kille nu,han e som en björn=)
I dag kom testerna hem,det är så att jag och nico har blivit utvald att ingå i en undersökning
om hur utländska malamuter är i psyke,beteende osv..De valde ut en ur släktlinjen och banne mig att de gatt bli vi,men lite skoj oxå.
Så i kväll ska jag ta på mig vithandskarna,ta en pinne och sticka in i munnen på nico
och ta prover som sen ska skickas till kth.
Spännande va=)
Annars är det lugnt här,mycke jobb och mer blir det i jan,chefen fråga i dag hur jag skulle hinna
med allt om jag kunde jobba natt som dag,men han skämta som tur va;)
Det löser sig nog!!
I kväll landar min kära vän på frösön,det ska bli så roligt att få träffas igen=)
Sen vill jag tacka mina kära vänner och släkt som varit otroliga under en tid,me like you!!
Hoppas ni mår fin alla där ute?
Jag har saknat er när jag varit borta från internet=)
Kram på er.


4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej goaste Cia.
Hoppas det är bra med er alla.
Här finns det nästan ingen snö kvar.
Det blaskar och droppar som bara det.
Har nu 3 plusgrader ute.

Så stor Nico har blivit.
Han växer ju så det knakar.

Vad vill de veta när det gäller utländska malamuter?

Sitter med en fika på morgonkvisten och bara mår bra.
Nu är det bara 6 dgar kvar.
Det ska bli gott med lite mindre jobbing kan jag säga.

Sköt nu om er allihopa. Så höres vi.
Bamsekramen till er alla.
Synne.

Linneagården sa...

Aha, så han ska "kollas" vovven din!
Hoppas du inte sliter ut dig på jobbet, utan hinner njuta av tillvaron som kommer bli toppen här i byn! Bra att du kommer hem igen!!
Du vet att granen väntar här ute...

Vi hörs vännen , kram //madelene

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ja säger GOD JUL.Kram Peter.
Har inte haft tid o skriva.Familjen tar kraft.Dottern 1.85lång o väger just nu bara 48kg.

annette sa...

Vill önska Dej en skön helg, och jobba inte för mycket nu!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!


annette