19 december 2008

God kväll där ute

Hej där ute!!
Dessa nallar e sååå söta och får man dom av vänner så blir dom ännu sötare=)

Visst är det härligt med,vänner,släkt osv.
Jag fick mig en fin sak av en vän nu, hon kom med ett brev med 10 min hydrojet och solningar=)
Så nu kan jag fara på pigg och frisk och bara ha det skönt och koppla av!!Hon visste vad jag behövde just nu=) Tack snälla du, du är så rar;)
Nä nu ska jag umgås lite sen blir det några heta dagar i köket=) ÄNTLIGEN LEDIG=)
Kram på er där ute,jag gillar er,det vet ni va=)
Kram kram

7 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej kompis.
Sånt är precis vad man behöver.
Att riktigt få känna hur kroppen njuter av sol och värme. I solarium.
Här är det mörkt och grått och man mister lite glädje.
Men den kommer nog igen.
Ha nu en förtrollande afton.
Kram Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tittar in och lämnar en lite kram. Vilken vän säger jag bara...Håll i hårt. Hoppas att du får en fin helg. Kram C

Jenny sa...

Kikar in och önskar dej en trevlig helg!
Kram, Jenny

Unknown sa...

Hej vännen!Så söta nallar du fått och vilken fin present du fått av din vän,sådant värmer i hjärtat!

Ska snart rulla köttbullar ch steka och sedan så ska sillen läggas in.Janssons ska jag göra imorgon.

Ha en riktigt fin helg,
sköt om dig!

Kram Maria

Gårdsromantik sa...

Vilken bra överraskning - jag riktigt känner hur skönt det måste vara att ligga där!

Kram Maud

annette sa...

Sådana överraskningar är ju alltid välkomna;)

Vill Önska Dej en riktigt God Jul Och ett Gott Nytt år!


Kramen //annette

Rebecca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.