11 januari 2009

kalaset avslutat

Hallå där ute.
Hoppas er helg varit lika bra som min?
I går hade vi fullt upp,fick besök från dorotea sen åkte vi ner
och gratta Erika,där fick vi god tårta och jag fick mig ett par skit snygga helt nya skor*otroligt underbar människa* Jag vet inte hur jag ska tacka dig=)
I dag hade vi barnkalas,vi börja ute med att grilla korv och sen fick barnen åka lite släde.
Sen var det in och äta tårta och fiska lite.
Så fick jag mig en liten gåva av Madde oxå,(såna där behöver jag)tack=)
SEN=) tog jag och syrran och koppla fast alla hundar,hennes och mina och for ut
på flåsjön....ja jag trodde den vägen skulle vara enklast för hundarna,men så var inte fallet.
LÖS SNÖ.....= JOBBIGT*haha*
tacka vet jag lederna;)
Det var lite cirkus på jyckarna längst bak men vad kan man begära när man aldrig sprungit i led förr?
Kul hade vi fast det bidde lite jobbigt i djup snön!
Tack alla för en fin dag.
Nu ska jag vila lite;)
Kram


8 kommentarer:

Rebecca sa...

tack själv.. det var en härlig dag! Både Diesel å jag e slut nu... Men men kul va det!=) kram kram

annette sa...

Vilken underbar och verkligt händelsrik helg Du haft, lite avundssjuk är jag allt;) Men inte missundsam!!
Vilka goa vänner Du har, men så det ju en go människa har bara goa vänner!

Kramen på Dej!

annette

Anonym sa...

Så härligt det ser ut.
En helt underbar dag. Här är det grådaskigt. Snön är snart helt borta och det blåser och är trist.
Själv sätter jag mig nog vid staffliet nu en stund.
Kram till dig
Christa

Synnøve. sa...

Hejsan vännen.
Skulle gärna varit med där måste jag erkänna.
Ser så härligt ut.
Skönt och kul att man kan ha alla hundar i samma spann. Fast de kanske träffats förr och dragit.
Du bor så fint där uppe. Har lust att besöka dig en dag.

Maken är på jobb och kommer ikväll.
Sitter ensam med kaffet och lyssnar på radion.
Mår inte helt ok än...
Ska det aldrig ge sig...

Önskar dig och resten en kanon kväll nu.
Kramen Synne.

Rebecca sa...

Jadå... nassetassarna smakade utmärkt!*ler* salta å goda! Tack så mycket... kram kram

Anonym sa...

jag vill också åka släde.

Anonym sa...

Halloj.
Brödet står på jäsning så jag passar på att kika in här lite granna.
Har målat till sent de sista kvällarna och är liiite seg idag.

Kram
Christa

Unknown sa...

Låter som ett fint barnkalas,barnen hade nog roligt,
jättefin bild!=)

Fina bilder när hundarna drar,ni hade nog en toppendag!

Kram Maria