4 februari 2009

Award och onsdag

Go kväll där ute.


Jag har fått mig en award av snälla söta Christina,fint namn har hon oxå*fniss*
Den vill jag ge vidare till:
Synne
Syster
Madde
Maria
Christa
Annette
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja då var det onsdag kväll och det har varit så kallt ute så jag har inte varit ute och dragit en gång denna vecka*gråter* men då har vi gosa inne istället;)
I dag tog jag faktiskt lunch i trevligt sällskap med Veronica,madde och lilla sofie=)
Det var väldigt roligt att se något annat än jobbet;)
Jag har kommit in i någon slags period då jag är GRUNDLIGT noga med städningen hemma.
Det känns ganska skönt att gå igenom bit för bit. Då och då;)
Nä nu ska jag inte tråka ut er med min städning*ler* jag ha lite mani på sådant tyvär;)
Ha en underbar kväll allihopa.
Kjamen fjån mej till dej;)
<3P.S. GRATTIS SANDRA PÅ DIN 29ÅRS DAG=) D.S<3

9 kommentarer:

annette sa...

Grattis till den fina Awarden, lite synd att Ni har för kallt så Du inte kan "dra" när Du känner för det, men det kankse blir bättre till helgen!

Kramen //annette

annette sa...

Hej Igen!

Såg inte att jag var med på Din lista;)

Tack snälla Du, just nu kändes det väldigt bra att få en AWARD!

Kramen /annette

Anonym sa...

Heeeeejj o hallå! Ursäkta jag smet idag, men det tog sån tid hos eva!
Vad mysig din sida blivit med musiken! spännande varje dag o höra vilken låt det är! =) Hoppas vi hinner med en fika i veckan! Saknar dig! Snyggo!!
Kraaaam så länge!
/e

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattis till ännu en fin award. Kallt, kanske lite...Må så gott. Kram

Rebecca sa...

Nu har jag fixat båda delarna... Nu har du en sak att hämta hos mig...=) kramar

Anonym sa...

Tack snälla du..
Så lite som jag bloggat sista tiden känns det knappt som om jag förtjänar detta. MEN det livade upp morgonen. Tack än en gång.
Funderar på att packa ryggan med varm choklad och ett par hundleksaker o ge mig ut en sväng strax.
Kram på dig vännen

Christa

Synnøve. sa...

Tack för den fina utmärkelsen.
Ska ta den med mig och sända vidare.
Idag har det snöat igen...
Men det är bar 4 minus så det är ju positivt.
Ha nu en strålande torsdag.
Kram Synne.

MOONLOVER´S sa...

TILL E
ja asså jag blev ju grinfärdig när du bara drog så där;) nä då det gick bra,jag hade fullt upp med alla dammråttor=) Kram

Unknown sa...

Grattis till den fina awarden,tack för att du vill dela den med oss!

Du får gärna komma hit och städa,hihi..det behövs med en storstädning ibland..nu när solen kommer fram så ser man vartenda dammkorn.=)

Kram Maria