5 februari 2009

hej du glada

Go kväll på er
Nu är det ju så här att jag måste ju bara=)

För något år sedan så tog jag en massa ramar från min morfars dödsbosaker.
Jag var väl inte så intresserad av dessa ramar/kort så jag la dom i en påse och skulle slänga dom. (jag tog till vara på en ram som barnens kort hänger i)Men de här kom bara in i skrubben och ha legat där något år nu.
Tills nu,när de slog mig att folk har ju dyligt i hemmet=)

Den här bilden blev inramad av C.A Lindgren
Glasmästare tel.1961
Östersund.
Fränt telefon nr=) kort å bra;) haha.
Annars är allt bra här tror jag,lite feber men jobbar ändå.
Och till helgen ska jag göra kaos i köket;) byta kakel om jag får till det.
För vill man ha något gjort får man göra det själv;)
Ha nu en fin helg där ute.
Kram från mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men, se där vilka fina foton du har på släktingar!! Klart du ska använda dom. Själv kör man ju inte med "kändisar", hihi.

Krya på dej. Kram kram från mig.
ps. det gick inte MMs:a..... du får se det vita i verkligheten snart.!!

//madelene

Chubby Chieque sa...

Smart att du inte slängt dom.

Vintage stannar och gamla prylar ska man ta hand väl. Gillar man inte dom så ska dem lägga undan. Jag hade lagt in i flyttkartonger och om jag vill ha ngn gång så är det lätt att hitta.

Fina är dem, tycker jag!

Go natt!

Synnøve. sa...

Så läckra fotoramar.
Bra du glömde dom där i skrubben.
Hoppas det går bra med kaklingen nu då.
Väntar med spänning på det färdig resultatet...
Kramen Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken skatt du hade undangömt, det är ju till å spik upp dom nu.
Vad spännande med ett "nytt" kök, det blir nog susen. Trist att du inte är så pigg, hoppas att du kryar på dig snabbt. Lycka till i helgen, ser fram mot resultatet. Må så gott. Kram

Pixi sa...

krya på sej nu !Var rädd om dej !Kraaam =)

annette sa...

Inte kasta dessa fina grejor inte, säger jag som gjort det men ångrat mej, jaså Du har också åkt på detta med lite feber och annat strul, ta det lugnt i helgen men klart jag vill se om Du får till detta med att kakla köket;)

Ha det nu så Bra!

Kram //annette

Rebecca sa...

glöm inte att du har en sak att göra...*ler*.. kram

Anonym sa...

Kikar in...
Hoppas ni få en bra helg och krya på dig...
// Jessica

Christina sa...

Det är så fint med gamla foton i fina ramar, har en hel del själv också.

Önskar dig en skön söndag vännen
Kram

Unknown sa...

Bra att du sparade fotona så fina dom är och snygga ramar dessutom,kul att ha kvar släktfoton.

Kram Maria