14 mars 2009

Sola skin å katta grin

Hallå
Ja då var det lördag och det var riktigt fint väder i dag, vi tog oss en skoter tur och sen
blev det en tur med hundarna, men det var bara jag och lill tjejen som ville åka i dag;)


Det är ganska fint med öppet vatten i bland tycker jag





Men något jag tänkte mycket på i dag var alla gamla träd som står till höger och vänster.
De är lite roligt att titta på, jag skulle vilja ha några hemma på gården som man kan
dekorera lite med=)



















Efter våran tur i dag så hade vi lite sök övningar i snön,(efter godis)
Enigma och rottisen höll på som längst,så duktiga.


Lite bus bilder












Och lite bus blev det oxå, så pass att rottisen fick rulla runt ett varv för "lilla" nico ville fram till först.
Det är så vackert med full måne=)
I morgon ska jag jobba en halv dag,på gott och ont, jag hade gärna varit ledig oxå och haft lite sov morgon, men jag ha ju fått en i veckan så man ska väl inte klaga.
Ni får ha det så bra där ute.
kjam

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hallå Snuppa. Fina bilder som alltid när du är ute med scoter och hundar.
Njuter av dom för fullt.
Här är allt bra.
Trött bara.
Kramen Synne.

Therese sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på ni har sannerligen haft en kanondag :-) Och myrtallar är verkligen små konstverk...

Fortsatt trevlig kväll!

Rebecca sa...

ja... gud vad skönt... längtar verkligen jättemycket...*ler*.. Myskväll för oss...*ler*.. kram

Bloggullet sa...

Fina bilder, ni har ju massor av snö fortfarande. När brukar våren komma hos er?
Kramar

annette sa...

Nu har Du väl nästan den finaste tiden uppe hos Dej, om solen är framme vill säga, brukar vara så underbart med skaren på morgonen som sedan mjuknar när solen lyser om dagarna!

Hoppas Du har det bra och inte jobbar för mycket!

KRAMEN!
annette

H@nn@ sa...

Hejsan. :) Du är verkligen duktig på att ta foton, direkt jag är ute glömmer jag bort att ta med mig kamera, och nästa gång gör man likadant. man lär sig aldrig. :( Du har jätte fina hundar, man blir avis varje gång man ser dom på bild. Är ju såå sugen på att ta ne valp till sommaren, men man måste ju tänka på tiderna och om det passar vilket det inte gör. :( Men den tiden kommer sen. :) Hoppas ni får en fin vecka vilket vi har haft hitils. :)

Kramar Hanna