11 mars 2009

står stilla i blogg världen för mig

Hej hej
Här hinner man knappt med bloggen längre, men det går väl i vågor?

om si så där 1 och en halv vecka så sitter det en massa folk och pimplar på denna sjö=)
Ni kommer väl?
Lite hundbilder som vanligt=) men jag hinner och vill inte göra så mycket annat på min "fri" tid.


Matte visst ha jag varit snäll i dag;)

Jag får banne mig inte till videon på sonen när han kör släden*morr*men men. Hit och dit...

I går så fick jag jätte fina gardiner av min kära vän=) och jag blev så nöjd efter jag satt upp dom=) tack snälla du för gardinerna och att du finns=) PLUS goda bullar=)
Sen vill jag gratta Tina och Jocke till den lille=) söt himla söt=)
ni får ha en underbar helg där ute, själv ska jag jobba 11timmars dagar nu tors,fred och ev jobb ihelgen oxå*morr* men veckan där på ska jag vara LEDIG*hihi*
Så nu får ni ha det så bra där ute.
kram på er.
<3

9 kommentarer:

Therese sa...

Ja nog var er rottis en skönhet!!! Vår lilla räka var så vacker som valp, men när han bytte päls så försvan de mesta av hans teckning :-( Men go´är han, å det är ju huvudsaken! Tror han ska få pröva en sele och ev en dragpulka, tocker såååå om att jobba!

Kram kram

Therese sa...

Nej - och det ÅNGRAR VI BITTERT. Aldrig mer en hund utan papper!!! Vill ju kunna ställa ut, tävla osv. Han far är väl meriterad och dokumenterad, import från tyskland, men inte hans mor (är dock helt renrasig) men inga papper på honom, trist då jag velat testa honom. Jag/vi hade gärnat pungat ut ett par tusen till för pappren... Och det gör ont i hjärtat när man ser alla dessa papperslösa vovvar som valsar runt på blocket... Så om en månad hämtar vi hem en mycket meriterad jämthund som vi hoppas och tror stenhårt på! :-) Kul för Dobby att få en kompis :-)

Rebecca sa...

Klart jag kommer...*ler*... kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tittar tillbaka och önskar dig en bra helg. Som du skrev, det är mycket nu. Ha det gott. Kram

Unknown sa...

Hej!Kan tro att du inte hinner med att blogga så mycket nu förtiden med så långa arbetsdagar,men skönt när du får ledigvecka!

Dina hundbilder är underbara..så söt din rottis är på bilden,underbart fin bild!=)

Kul att få gardiner,bra att ha snälla vänner!

Önskar dig en skön helg,
Kram Maria

Unknown sa...

Hej igen!Nu har jag kikat igenom dom inlägg jag missat,du har alltid så fina bilder att visa!

Må så gott,
Kram Maria

Pixi sa...

Tycker det samma att man knappt hinner med att blogga o det går verkligen i vågor..har oxå en sån period där jag knappt har lust att sitta vid datorn längre..Klart jag kan lära dej ,e sj nybörjare men underlättar väldigt om du har nån kunnig inom det i din omgivning..lättare att förklara när man håller på samtidigt..puss o kram o ha en underbar helg! =)

Chubby Chieque sa...

Hej min vän!

Det var ett tag sen. Jag har sååå mycket på jobbet. Jag är säkert du vet det eftersom det står på nyheterna och i media.

Arrrggg... stressad!

Hoppas du har en kul helg!

kjams

annette sa...

Visst går bloggandet i vågor, är väl lite av charmen med det egentligen, men fy för att jobba i helgen, fast ibland kan jag förresten tycka det är skönare att vara ledig på vardagar när alla andra jobbar;)
Hoppas ändå Du får en skön kväll!

KRAMAR!

annette