18 april 2009

besök

Hejsan där ute
hoppas ni mår fint?

Här börja det tina bort mer och mer, vägarna e bar=( tyvär. Men man får väl se det positivt på något vis. Sommaren kommer ju;)
Här är lill tjejen ute och testar sommarskorna med råttan
I går fick vi besök av frida och fridolf, åååå så söt han var, mycket liten=)


Tror han gillade rottisen.

Men björnen nico fick ha koppel,för nico fattar inte hur STOR han e, han e lite för busig, 1 åringen. Man ville ju inte skrämma lilla fridolf. För han var verkligen liten=)



Ja jag har inte så mycket att skriva om, jag bara liksom jobbar och flyter med nu =)
Ha det gott där ute!!!!!
kläm

10 kommentarer:

madelene sa...

Men vilken söting till valp. Har aldrig sett hur de ser ut som små....

Snart kommer Moa & Matilda hit. Jag tror jag sätter mig i solen på bron en stund sen på dan. Har du lust så kom förbi på en kaffe, jag blir hemma, T jobbar.

Vi hörs. Kram kram på dig!

Bloggullet sa...

Så söt hund, vad är det för ras?
Ha en fin helg.
Kramar

annette sa...

Du gör som jag alltid gör alltså, jobbar och flyter på, jag skriver ju inte så mycket på min blogg utan det är bilder som till stor del får tala.
Och hos Dej är det alltid så trevliga bilder på natur, barn och hundar, så jag njuter alltid av att hälsa på hos Dej!
Du den lilla valpen kan Du skicka över hit, skullle så gärna gosa med den en stund, var så länge sedan jag gosade med en liten valp.
Så bra att Dina små söta småttingar till barn får vara med och lära sig alla hundarna när dom är så små,det underlättar ju umgänget för alla!
Ha nu en skön kväll, hoppas solen lyser på Er!

KRAMAR! annette

Chubby Chieque sa...

Jag älskar hundarna men min pappa är päls allergiker. Suck!

Jo, jag vill bara tacka att du var så snäll med dina fina ord. Hon mår bättre och bättre och ska hem imorgon.

Ha en kul helg.
Lizah

Synnøve. sa...

Tjoho...
Så kul att se lillan med råttan :D
Han ser så snäller ut.
Valpen då, vilket snadder. Förstår att det var bättre att ha Nico i koppel. Det kan gå illa om leken blir för hård. Men valpen växer ju till sig.

Jobbar och flyter med ja...
Ta det lite lugnt mellan varven med du...
Ha nu en en fin kväll.
Kram Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Håller med dig, det är blandade känslor när snön försvinner men det är skönt med sommar med när den kommer. Ha en bra helg. Kram

Pixi sa...

Oj vad många sötisar!! E valpen en amerikansk bulldog lr ser jag fel kanske!? SKönt att allt e bra det e det här med ! KRaaaam =)

annette sa...

När valparna kommer så SKRIKER Du högt!!

Ha en skön söndag!

Kram //annette

kockajäveln sa...

så söta hundar och fina bilder:)

Unknown sa...

Åhh,vilka fina bilder på hundarna,Nico och din rottis är verkligen stora jämfört med lilla Fridolf..så gullig han är!!=)

Kram Maria