21 april 2009

Tatueringar

Hejsan hej på er
Tänkte blotta mig lite i dag.....
Men jag var ju och tatuera mig i dag, och det blev 3 stjärnor som symbol för min mor och 2 små syskon som dog för många år sedan.
Stjärnorna hamnde på magen där jag en gång blivit hundbiten.
Varför bilden e svart vit är på grund av dålig fotograf och den röda huden för tillfället=)

Detta är den på handleden,den ha ni ju sett....
Armen.......

över revbenen och ner över......


Och den på ryggen....

Detta med tatueringar har blivit som en drog för mig tror jag=)
Men men,bättre göra dom ung än som tant;) haha.
Annars händer inte så mycket. Min lilla tik ska få valpar vilken dag som helst=)
Så nu är det spännande;)
Ha nu en fin vecka.
Kram från mig

13 kommentarer:

265 sa...

Blev ju snyggt & bra det där. Hade jag gjort fler tatueringar idag, så skulle de haft någon form av "mening" -precis som dina tre stjärnor. Jag tycker det är en fin symbol.
I morgon ska jag på utbildning om läkemedel, & jobbar torsdag till fredag natt. Ni kan ju komma å fika på fredag eller lördag om ni har lust & hinner. Kommer kanske valparna i helgen. Blir spännande. Såg att A städa hundgården idag., vi var ju ute på en promenad.
Nu väntar en bok,

Kram & Godnatt min lilla vän.
/M

annette sa...

Verkligen en fin symbol som Du gjort för Dina småsyskon och Din mamma som ju gick bort alldeles för tidigt i livet, tycker om Dina tatueringar överhuvudtaget för dom är vackra och stilrena.
Väntar med sånning på att Dina små valpar snart skall titta fram!

KRAMAR!

annette

Chubby Chieque sa...

Så snygg! men inte för mycket bara eftersom en kvinna blir inte sexiga eller eleganta när hon har för många tatueringar.

Ha en undrbar helg!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Vilka fina stjärnor...dom är nog stolt när dom sitter på sina tussmoln å dinglar med sina ben och tittar ner ner på världens bästa syster.
Hoppas att du får en bra helg. Kram

Chubby Chieque sa...

he he... "som en drog" låter färlig!

Hoppas inte bara för mycket. Jag älskar tatueringar oxå och har bara en. Hade velat ha en till min har inte tid eller vågar.

Vi får se...kanske önskar som födelsedag present. YIPEEE...

Ha en skön och solig helg, min vän...
//chie

Unknown sa...

Blev väldigt snyggt och så fint med stjärnorna som symboliserar din mamma och småsyskon,blir rörd och ledsen när jag tänker på vad du fått gå igenom.Men jag tror att du är en väldigt stark person,en överlevare..inte många skulle orkat leva efter något sådant...

Ska ju själv tatuera mig..en symbol för pojken jag miste,blir första gången som jag tatuerar mig.

Du har väldigt snygga taueringar på din kropp,gissar att dom gjorde ganska så ont.Min systerdotter har också tatuerat sig..på armarna har hon stora blommor bland annat med vackra färger!

Så roligt att din tik ska få valpar,blir nog spännande för er att få smått i huset!=)

Äntligen vännen så har jag fått en tid för operationen för min nacke,ja du kan läsa om det i mitt inlägg.Jag är jätteglad..väntan har ju varit väldigt lång!

Hoppas du får en underbar helg!

Sköt om dig,
Stor Kram från Maria!

Unknown sa...

Ps,vilken fin och häftig bild du har högst upp!=)

Kramar om

Eva sa...

Snygga tatueringar! Jag och Markus är i Östersund i helgen och jag undrar om vi får svänga förbi er när vi ska hem på Söndag? Tänkte vi kunde passa på att kika förbi nu innan skrutten hade tänkt att plockats ut.

//Eva

annette sa...

Hur går det med Dina valpar?

Idag skulle Du varit i stan här, tatueringsmässa!! Så mkt folk så dom kunde inte släppa in alla utan folk fick stå i kö utanför och vänta tills andra gick därifrån, har varit en gång på en sådan mässa, var skithäftigt att se alla tatuerare sitta och jobba, själv tatuerade jag då en lite nyckelpiga på ena vaden!!

Ha nu en skön kväll!

Kramen //annette

H@nn@ sa...

Hej, gud va fina tatueringar du har.. Jag har bara 2 hitils, men det kommer ju att bli fler. Vet inte bara vad och när. :) Tycker att du hade en bra bakgrund bakom din nya tatuering. Jag tycker det är så kul att man har en bakgrund bakom sin tatuering, då blir dom extra speciell. :) Jag mår bara och lever fortfarande trots all skolarbete. :S Hoppas ni får en bra helg.

Kramar Hanna

Hannele sa...

jag har ingen..

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Inga valpar ännu???
Jag som väntar.
Jag gillar dina stjärnor. Jag vet ju vad de betyder för dig. De var snygga, enkla och står för något viktigt i ditt liv.
Jag gillar dina tatueringar. Tror inte jag skulle våga göra det själv hihi....

I morgon ska jag in på sjukhus. Operationen sker i morgon.
Men är nog hemma på kvällen.
Vi hörs då tänker jag.
Håller tummarna för valparna nu då..
Kramen Synne.

annette sa...

Nehe, ännu inga valpar ;)

Men jag gillar Dej ändå!

Kramen //annette