29 april 2009

Jiiihuuu



Hejsan på er=)
Nu e jag lycklig, i dag ramla det ut 5st godbitar=) tur hundgården kan bli större;)
Hihi.
Pappan=)

Fotot är taget av Alex Poulsen 
Här har vi pappan till valparna=) en riktigt fin skönhet, 


Det kan väl bli fler,men än så länge är det 5st fina små liv.

Mamman har varit så himla duktig och tack Madde för att ni for hit i dag=)
De andra 3 race runt gården som dårar i dag,tror dom hade vårkänslor,eller så var dom oxå glad att vi fått smått=)
Nico han har tränat med både mig och lill husse på utställning ett tag nu=) för de e dags snart;)
Eller när lillhusse tar kopplet blir det mest lek och skojigt, men men
Får man bli kliad efteråt så är livet toppen.
Detta kort var inte lätt, ser ni Nigma= i snöhögen,hon ser ut som en kanin i full fart,hon fastnade knappt på bilden;)
Ha nu en fin valborg=) jag ska må gatt ett bra tag fram  genom nu;)
kjam från mig

12 kommentarer:

annette sa...

Oh! Jösses så söööööööööööööööta dom är, förstår att Du är salig av lycka idag när allt har gått så bra, Din väntan och kanske lite oro för allt skall gå bra är över nu, tror Du att det kan bli fler? Hur länge dröjer det i så fall?
Ser ut som om snön börjat ge sig gos Dej nu oxå, ser vårlikt ut, så som vår skall se ut tycker.
GRATTIS till Dina små sötingar, njut nu!

KRAMEN //annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men åh så ljuvligt söta de är!!

Kram Annica

Chubby Chieque sa...

GRATTIS!!! vill ha EN §:-))

Men, som du vet att gubben min är allergiker så kan jag bli en moster till dem, eller hur?

Kram till alla smått och gott där UPPE...

Synnøve. sa...

Fortfarande bara 5?
Det kanske inte blir flera nu då.
Tycker mamma Kiwok är så duktig med sina små. Som om hon inte skulle gjort annat än fått valpar hehe....
Visst var jag duktig som kom ihåg namnet nu hehe...
Kramen och hälsa mamma hund från Erri.
Synne.

Unknown sa...

Åhhh,så söööööta dom små valparma är!Stort Grattis till dom nyfödda små!=DFörstår att du är lycklig!

Vilka fina bilder på dom små valparna och Nico ser för härlig ut där han ligger på rygg och blir kliad på magen,han ser verkligen ut att trivas!=D

Fin bild på dig och Nico och din pojke och Nico!

Ska lägga mig redan för jag ska upp tidigt imorgon,åker till Umeå.

Hade gott vännen,
Kram Maria

H@nn@ sa...

Grattis!!!! GUD SÅ UNDERBARA!! Man blir ju grymt sugen och avis..Valpar är så underbart vackra och härliga. Dom ser ut att ha fått riktigt fina teckningar. De kommer nog bli rikigt snygga valpar.. :) Bra antal också, vi fick också 5 vilket vra ganska lagomt. MEn sööta är dom.. Hoppas allt går bra och att du får alla sålda. Vilket jag inte tror blir så svårt med en sån fin mamma.. :)

Krama och pussa valpisarna från mig.. Sköt om dig.
Hanna

H@nn@ sa...

Hej! Pappan var grymt snygg.. Inte underligt att du valde honom.. :) Tror ju att valparna kommer bli skitsnygga, borde bli det med en snygg mamma och pappa. :)

Ha det så bra på valborgs.
Kramar Hanna

Cina sa...

Jätte grattis till alla vappsingarna.. Visst är dom söta NU.. men tänk om si så där 3-4 veckor.. Jisses.. Då blir dom ju underbara små *björnar*
Önskar er all lycka till med en livlig vår.
Kram
Cina

Anonym sa...

Psst.. glömde... har uppdaterat
cinapics.blogg.se nu.

annette sa...

Hoppas Ni och de små mår bra så här i Valborgstider!

Kramen //annette

Anonym sa...

WOOHOOOOO,
jisses, vilka underbara små liv!!! Vänta ni bara små hundrackare, i helgen kommer ja o kramar å pussar på er massor massor!!!

Å till stolta mammorna Cia o Kiwok, återigen GRATTIS =P Bra jobbat =P
(sen cia om det bara "råkar" vara 4 kvar på måndag, så är de inte jag... :-) )

MOONLOVER´S sa...

haha. du e rolig du erika=) man får nog hålla lite koll på dig alltså=) tihi. kjam på dig