5 maj 2009

Nu har de börjat bli sommar i köket

Hejsan hej där ute
Jag gillar ju choklad=) de e ju bara så, så kladdkaka går åt himla fort här;)

Det blev gårdagens efterrätt
I dag var jag ledig, min sista lediga dag på länge,.
Men min lediga dag blev toppen=) For och hälsa på min goda granne/vän och hitta några fynd i hennes loppis... Lampan... den passa bra i vårat kök tycker jag.
Köpte mig en peidestal oxå=)
Sen fick man surra av sig lite och smaka på M:s ny bakade bullar*jami*
Sen blev det hem och byta gardiner,kuddfodral osv.
Nu är det så här att jag har startat upp en blogg till, och den hadlar bara om kennel moonlover´s så dom som är intresserade av valparna och mina hundar,utställningar osv kan titta in där. Finns som länk i sidoelementet, Första bilden.
Ha nu en fin vecka.
kram

6 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

Ah! fika här igen? Nu blir jag så sugen...

Måste kila iväg till bageri §:-))

Orka baka nu.

TAck för fiket goa vän!

kjams

Synnøve. sa...

Du, kan man få recept på den kakan?
Ser så himmla smarrig ut.
Hoppas det är bra med dig. Var inne och kikade på valparna...
Goa di der du...
Kramen Synne.

annette sa...

Fick Du efterätt, det fick inte jag;)Såg väldigt gott ut, och så grädde till oxå, MUMS!

Den lampan var ju underbar till Ditt kök, tycker om den modellen, och en piedestal är alltid bra att ha och ställa grejor på, lätt att placera lite varstans.

Får väl hoppas Du får det bra på jobbet nu när det drar igång igen, valparna kommer nog att sakna Dej tror jag!

KRAMEN //annette

Cina sa...

INTE frestas så.... *fniss*
Jisses så sugen jag blev.

Hoppas allt är bra med dig och de dina.. Ja självklart alla fyrbeningar i alla stl också.

Ha en finfin helg.
Kram
Cina

Linneagården sa...

Gissar att den goa kakan är slut, hihi.
Som jag sa förrut, det blev fint med nya lampan. Om du har tid, så "jobbar" jag på loppisen i morgaon mellan 12-14. Tar med fika!!

Kram /madelene

Unknown sa...

Åhh,vilken härlig kladdkaka du bakat,det älskar jag och med grädde till,blir supergott mums!=)

Lampan blev ju så fin i ditt kök och du har så fint i ditt köksfönster,gillar dom söta spetsgardinerna!Piedestalen var fin den med!

Ska kika in på din nya blogg,kikade just efter nya bilder på valparna.=)

Kram Maria