30 juni 2009

Livet är underbart

Go kväll där ute
Ja men då är det tisdag kväll och de har regnat(äntligen) så luften känns skönare.
Varje kväll då jag sätter mig vid den bärbara datorn så ser denna herre på mig=)

Jag undrar vem han är.... Det ända jag vet är, att det är någon släkting på mors sida,
kortet kommer från min morfars bokhylla. Mamma plocka ner de då han gick bort, och la i en låda, och när hon gick bort tog jag den lådan och nu är han här=)
Ja tycker nu att han passar bra här;) Vem han nu är.
Annars så är livet ganska nice nu, semestern börja nästa vecka och min hemlis börja ta fart:P
Så ha det gott där ute och ta hand om er.
kram från mig
<3

5 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

Hmmm... undrar vad är den för hemlisar?

Hoppas NI har en skön semester. Jag har plockat mina dagar pö och pö så imorgon, är jag ledig tills på måndag. Sen jobbar 2 veckor och ledig igen. Jag tar låååång semester nästa år då hade jag tänkt åka i Australia, Singapore och Filippinerna i 8 veckor. Härligt plan men vi får se §:-) om jag får ta många lediga veckor.

Ha det, goa du och sov gott...

Hannele sa...

Synd att du inte hann fråga..

Synnøve. sa...

Hemligheter ja...
Det älskar jag.
Nu håller du oss på sträckbänken rejält.

Förstår det blir tomt när valparna flyttar. Du har ju haft de i ditt liv i ett par månader nu.
Men de får det bra.

Här är det bra. Lite för varmt annars för min del. Tacklar dåligt värmen på 35 grader.
Det duger med 24-25 grader åt mig.
Men man får väl ta det man får kan jag tro.

Sitter och väntar på gubben som kommer hem snart. Han har jobbat hela dagen.

Nu får ni ha en kanon onsdag. Med bad och sol och massor av kos.
Kramen Synne.

Månica sa...

Hej Kia! Det funkar,din kommentar kom fram,kolla in igen!Jag lottar ut ett halsband från Pearls for girls! Kram Månica

Anonym sa...

Hemlis är det= utökning av familjen? ha det så gott i värmen,kram
Kicki