1 juli 2009

sommar hus

Go kväll igen;)
Min hemlis handlar om en stuga.
Många bud på fler barn till familjen osv men det var så att jag/vi har äntligen hitta en stuga till oss=) Och de känns så spännande att få ha ett eget sommar ställe.
Jag trivis bäst i skog och mark, så en stuga med 200m till vattnet och någon km till slalombacken passar ju oss perfekt;)
Och de finns plats för att bjuda in många goa vänner oxå=)
Jag kunde inte hålla mig längre nu när jag skrivit på papper osv. Tihi.
Så ligger det till fru gill;)
Ha nu en riktigt trevlig helg.
Kram från en toppen glad jag;)

12 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hejsan Cia.
Vet du att jag hade det på känn.
Så härligt. Tänk att få bo på två sådana fina platser.
Säger bara ett JÄTTEGRATTIS till dig och familjen.
Kramen vännen.
Synne.

Chubby Chieque sa...

Åh... vad glad jag blev för din skull. Hoppas du kommer att bjuda mig och familjen för en liten tur där uppe ngn gång.

STORT GRATTIS, goa du. Verkligen spännande. Vatten och slalombacken, HURRA!

Själv är på 3 dgr ledighet och började på en gång att göra vårt projekt. Kul ändå fast jobbigt. Kolla igen om du har tid.

Ha det så gott nu och natti natt.

jojo! sa...

Hej på dej och grattis till stugan,va mysigt ni kommer att ha.
Tack för att du lagt upp en länk på din blogg!!! Stor kram Månica

Synnøve. sa...

Tiden kommer rinna iväg.
Snart sätter du nyckeln i låset och kliver över tröskeln i DIN stuga :D

Nu ska jag natta. Trötter som bara det.
Men vi hörs på msn någon dag.
Klems igen.
Synne.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oooo Grattis till er stuga...låter ju sååååå himlans mysig ju!!!!!

Med både närhet till vatten o slalom backe!!!

Ha en härlig dag i solen!!
~~♥Kram Millan♥~~

Bloggullet sa...

Grattis, så härligt för er.
En sån stuga skulle jag också vilja ha.;0)
Kram

annette sa...

Oh, så glad jag är för er skull, Ni är ju verkligen den typ av människor som uppskattar naturen året runt så det här förstår jag är en dröm som gott i uppfyllelse.

Snart få vi ser mer bilder hoppas jag!

Kramar!

annette

Pixi sa...

GRATTIS!!! VAd härligt ni kommer att få det !!! Stor kraam =)

hugan sa...

Hello
hittade dej via synne.
Grattis till stugan! Nåt särskilt är det allt med en egen stuga!
Slalombacke,jo jag tackar! Då måste det vara perfekt!
ha en skön helg

hemma hos Bus sa...

Vad spännande och skoj...Grattis säger jag :O)
Närhet till både vatten och slalombacke, undrar var du har hamnat, fniss. Ha det gott i ditt nya bo. Kramis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej igen...
Du det är inget dåligt ställe. Jag gillar Tåsjödalen skarpt. Sommarnätter är det kanonfint att åka omkring däruppe. Skoj för er. Grattis igen. Kram

Synnøve. sa...

Hej.
Smyger bara in för att önska dig en skön söndag.
Storklemmen Synne.