30 juli 2009

Bilder från stugan

Hejsan hej
Ja då har vi varit i stugan sedan i fredags. Det har varit riktigt mysigt.
Första bilden är taget längst upp på berget så man ser ner över allt.
Härlig utsikt....

Ja e lite privat om stugan, gillar inte all lägga ut så stora bilder från sådant.
Men det finns en härligt "kamin" inne i stugan att tända en brasa och mysa framför på kvällarna;)
Vi har gått ner till sjön varje dag,i både regn och solsken,testat bada till och med och det gillade både kidzen och jyckarna.





Jag har tagit så himla mycket kort från denna vecka, men vet inte vilket jag ville lägga ut=)
Men en lite tjuv titt på gäst stugan och en bit av själva stugan får ni se;)



Det finns ett jordgubbsland,och massa bär buskar så jag kan koka saft osv till hela byn tror jag =)

Och FÖR mycket gräsmattor,gisses det tog en evighet för karl att klippa runt allt.


Det var lite bilder från oss;)
Ha nu en fin helg.
För oss gäller utställning i svenstavik på lördag :P
Kram från mig

4 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad kul att ni har kommit er till rätta i stugan. Det ser ju jättemysigt ut där. Där blir det nog många härliga dagar. Ha det bra. Kram

hemma hos Bus sa...

Idag passerade jag ditt paradis...av någon viss anledning. Det är kanon däruppe. Må så gott. Kram

annette sa...

Så underbart det ser ut, och så fint att ha så nära till en sjö, förstår att Nui njutit nu, helt rätt av Dej att inte visa för mkt. man vet aldrig vilka som läser ens blogg, och så kan det ju bli så att jag kommer dit och vill låna gäststugan;))

Hoppas det gick bra i SVENSTAVIK.

Kramar!

annette

hemma hos Bus sa...

Hej igen!
Stort grattis till gårdagens pris :)
Jag var in och spanade lite i din andra blogg. Vet om en som är ute efter en Malamut(?) och jag ville bara visa din fina hund. Ha det gott. Kram