23 juli 2009

I morgon händer de

Hejsan gott folk
Ja då e man hemma över kvällen och ska fixa lite inför "flytten" ut till våran ny köpta stuga ;)

I går åkte vi ut till syster med familj, oj sån utsikt de var där.... man kunde sitta och titta i evigheter.
Tack syster för en underbart härlig dag=)
Och så vill jag tacka min kära vän Veronica som ställde upp och tog hand om de vuxna hundarna.
Det är inte många som skulle ställa upp och fråga om man behöver hjälp med dom. Du är en ängel.
Kram från mig och ha det så bra där ute.

4 kommentarer:

annette sa...

Så vacker utsikt, där skulle jag kunna sitta still länge och bara njuta, vi lär väl inte se Dej här på ett tag så jag önskar Dej ett par sköna veckor därute nu.


Kramar!

annette

Pixi sa...

ha det nu så UNDERBART O NJUUUT!!! Kram kram =)

Synnøve. sa...

Där skulle jag vilja sitta med kaffetermosen och bara njuta.
Man vet vem vännerna är när de ställer upp och passar stora hundar så där.
Måste vara skönt att ha sådana vänner....
Kramen nu och njut stugan.
Synne.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det bra o sköt om er,lite segt här nu.Jobb o lite sorg.