26 augusti 2009

från förra helgen tills

Go kväll där ute
Ja förra helgen var vi stugan, det var mysigt att få börja tända lite ljus
Och sitta och äta på en fläsk bit på kvälls kvisten =)
Vi hade besök hela helgen så det var fullt upp ända tills söndag efter middag.
I kväll gick vi ner till ett mindre vatten fall
På vägen ner såg jag ganska mycket lingon


Där nere är det väldigt mysigt att titta sig om kring


Sen for vi på fiske tur, bland annat till flåsjön

Ser ni "pinnarna" uppe på kullen längst bort på bilden, de är havsnäs vindsnurror

Det är väldigt mycket vatten i år, jag blev väldigt brydd när jag såg hur högt det var.

Kidzen hade nog en mysig kväll och de somnade fort i kväll=)
Det var lite bilder ialf, jag har kännt mig lite "borta" på slutet så jag hänger som inte med.
Men ha en fin helg där ute.
På fredag fyller min dotter år så det blir tårta i helgen=)
Kram på er

6 kommentarer:

annette sa...

Visst är det mysigt även när kvällarna blir lite mörkare och vi får tända lite stearinljus, blir på ngt sätt som om tempot sjunker (utan på jobbet).
Verkligen en underbar miljö Ni har omkring Er, njuter av bilderna!
Vad blir för go tårta,bild vill jag se senare;)
Ha nu en underbar helg och gratulera dottern från mej!

Kramar!

annette

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Vilka vackra bilder du har lagt ut idag.
Där hade jag gärna gått med dig och famijen.

Ja Kolmården är en upplevelse ska jag säga dig.
Där har man varit så många gånger. Han som är chefsvetrinär där, Bengt Ole Röken, hade jag som vetrinär till mina katter och hundar. Hans fru Barbro är vetrinär med.
De är så trevliga att ha att göra med.

Om allt är bra? Njae.. Är halvt sjukskriven en månad. Det är nacken. Mår inte så bra. Ont i nacken som sprider sig och ger mig huvudvärk och illamående. Så nu är det behandlingar som gäller. Massage och akupunktur. Hoppas det funkar bara...

Nu ska jag däremot upp och lägga mig. Trötter som bara det. Får inte sova helt som jag ska heller.
Men det får man ta.

Ge ungarna en goklem från mig. De är så fina på bilderna.
Kramen från oss här på Digernes.
Synne.

Chubby Chieque sa...

Hoppas att få komma dit och mysa med myggor och blåbär och skogens goda skatter.

Ha en underbar natt och krama alla hemma...
xoxo

Jag hade faktiskt saknat dig!

Pixi sa...

Det var ju märkligt att du inte fick nån text ..hm..Vad mysigt ni har det där uppe ,det varakat blitt hur bra som helst med den stugan!! Kram kram =)

Unknown sa...

Här är allt bra åker till Azorerna på Torsdag med frugan.
Ska bli skönt.
Kram Peter.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ungjävla har varit inne o ändrat namn:) Kram peter