13 augusti 2009

Ja men då är det snart helg igen då

Go kväll
Jao men då e det snart helg då =) Och gissa vad=) vi ska till stugan ;)

Förra helgen hade dessa barn väldigt rolig i stugan, de var väldigt skoj att se de busa och bada.
Det var en hel mysig helg från början till slut, Vi av slutade söndagen med en fiske tur, två fina öringar;) Där sätter vi punkt för den helgen!
I morgon åker vi upp igen, och har jag tur så kommer min goa frida upp på lördagen, =) om hon inte fastnar i kräftklorna.....;)
Den här veckan har jag faktiskt bakat en del, från bullar till mat bröd, i dag efter jag varit och spanat in den nya arbetsplatsen så tog jag och for till kära carina och fika och surra lite,jag fick mig ett bra recept på filmjölkslimpa, så de var bara att fara hem och röra ihop lite deg;)
Gott blev det!!
Ha nu en fin helg för det ska jag ha =)
Kjamen

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Förstår du njuter av din tid i stugan. Människa vilken utsikt!
Där skulle jag kunna sitta i timmar och bara titta...
Med en skvätt kaffe och nått gott att bita i förstås...
Förstår om du inte vill lägga ut en massa bilder. Värna om ditt privatliv. Det gör du rätt i.
Man behöver inte visa allt vet du.

Här är det bra. Idag har vi besök av en länge saknad vän.
Hon dök upp lite sent igår kväll så det var nästan rätt i säng på en gång.
Har inte sett henne på fem veckor.
Vem jag pratar om?
SOLEN...
Så idag hänger tvätten ute till tork, alla fönster är öppna i hela huset. In med värmen och ut med fukten från detta eviga regnande.
Äntligen fick vi lite sommar med.

Nu får du ha det gott i stugan.
Vi får hörs av snart.
Storkramen till er alla, både två och fyrbenta.
Ha det gott.
Synne.