20 oktober 2009

Börja längta och blir lite nervös

Go kväll på er där ute!!
Om en vecka i dag så sitter jag just nu och lyssnar på Terry Evans=)

Det ska bli väldigt spännade och vore så skojigt om någon av mina "döingar"(hemskt ord men de kom från mitt hjärta)
tog kontakt,men sådan tur har man väl inte=( Men vore lustigt,konstigt,ja en helt mäktig känsla liksom om de hände.
Favoriter isf skulle ju vara: mamma,bror,syster,farmor eller morfar=)
Ja ja nog om detta, det är en vecka kvar men jag lääängtar. Tur Kära M boka in mig:P
Och så till något helt annat.
Nya modet är ju rutiga skjortor=)
Ja och jag följer nästan ALDRIG modet. Men nu ska jag göra det :P
Lantis som man är;) Eller hela familjen ville ha=) så vi shoppa lite rutigt inför vintern ;)
Ha nu en underbar vecka alla glada.
Kram från mig till dig
<3>

3 kommentarer:

Tezz sa...

Spännande! Uppdatering vill jag ha!! Inte på g in till stan ngt? =)=)

Ciafialottandyngsprätt sa...

Till Tezz
Hejsan
Det var inte igår man såg dig skriva :P
Ja men visst ska du få det :P.. Bde jag och nej på frågan om vi ska in till stan snart, de är så att vi ev ska in helloween helgen, men de ser inte så lovande ut, för jag kommer ju få valpar nu i veckan någon gång. Jag har tusen förfrågningar om Helloween helgen och vet inte hur jag ska göra, men nästa gång jag åker in så hör jag av mig ;)

Unknown sa...

Åhh,så spännande att du ska få träffa Terry Evans live spännande om han skulle få kontakt med dina avlidna anhöriga,skulle själv velat se och höra honom prata!

Så snygga skjortor ni shoppat så fina ni ska bli!=)

Ett tag sedan jag kikade in till dig..så mycket tråkigt som hänt mig..måste försöka sköta om mig själv nu och inte hamna i tråkigheter..

Hoppas du mår bra vännen,
ha en skön Lördagseftermiddag
och en mysig kväll!

Kram Maria