7 oktober 2009

Lite snö vart de i natt iaf

Go kväll
Det var sååå härligt att vakna i morse och gå ut till jyckarna (05.30) och de är vitt ute.
Hela dagen har jag varit super glad och nöjd :P
Hihi,jag är som barna;)

Så efter skolan var det dags att fara hem och leka lite ute på gården,trodde vi skulle göra en snö gubbe, men det blev ju så klart en ÄKTA SNÖSKOTER :P
Vad annars(förutom hunsspann) tänker man på här uppe;)
Sen har herrman varit ute och hälsat på träden på gården, De gillade han!!
Nu vill han ut hela tiden.
Men han får vänta tills vi kastrerat honom.

Det var allt för denna gång från jämtland.
Kjamen
<3>

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Så härligt med snö.
Tror du den blir liggande?
Här har vi bara frost ännu.
Vill nog ha lite snö med.
Kanske det är snö när vi kommer hem.

Herrman är en riktigt luring. Fick du ner honom från trädet?

Visst är det japanska lyktor du har bild på.
Har du sådana i din trädgård?
Helt underbara färger måste jag säga.

Nu ska jag prova att få i mig lite lunch. Magen knorrar.
Kramen Synne.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Burr,du får all snö som finns för min del,mendet är fint på bild :)
Kram Peter

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå sååå mysigt med snö!!Jag som lääängatr såååå nu!!!!
pulsa i den åt mig med!!!!
O skicka hit några flingor;))

kramis ♥

H@nn@ sa...

Hej.

Visst är det härligt med snö, vi får bara hoppas att det stannar annars blir det så blött och tråkigt. riktigt fin snöskoter också.. :) Hoppas det går bra med den lilla katten ni fått hem. Verkligen jätte söt.

Ha det så bra i helgen.

Kramar Hanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi..du får gärna skicka snö till mig!! Kjam;)))

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Då har man landat tryggt hemma igen.

Hoppas det går bra med tiken nu. Har du sett några tydliga tecken?

Det kommer bilder under veckan på bloggen.

Kramen Synne.