7 november 2009

Grattis

Go kväll
Ja då är det lördag kväll och jag har pysslat ihop 2st fars dags kort tills i morgon.

Det är roligt att pyssla lite då och då.
I dag har det varit super lugnt, Madde med barn kom hit och titta på valparna sen har vi bara varit hemma, eller nja
vi tog oss en kvälls tur ner till "byn" och åt på sibylla,så när man kom hem lukta man som en strips själv :P
Nu vill jag bara sända ETT STORT GRATTIS TILL ALLA PAPPOR I MORGON.
Nu ska jag lägga sonen och slänga mig framför tven.
Kjamen från mig till dig

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej och godförmiddag.
Skojsiga kort du gjort.
Har ju ingen far att sända till, så jag instämmer i dina grattishälsningar ja...
Hoppas att allt är bra med er ALLA hihi...
Kramen Synne.

Bloggullet sa...

Söta kort du gjort.
Jag tände ljus och satte blommor på min fars grav.
Ha en fin vecka.
Kram

Linneagården sa...

Godkväll gumman, allt bra?
Kram & kram //m