5 november 2009

Wiiii snööööö

Go kväll kära ni som tittar in !!
Ja Som de flesta märker så är jag himla dålig på att blogga nu mera, tror jag har kommit in i en svacka.
Men nu är snön här och jag hoppas för att stanna, så då blir jag nog bättre på att blogga! De är så mycket roligare då liksom :P

Förra veckan var min kära Frida hit och hälsade på oss. Och vi fick oss en massa fina presenter av henne, jag fick mig en stations klocka, och den passar väl nästan för bra in i ett stationshus =) Sen fick barnen super söta nissar(kommer närmare advent)!!
(Förra årets bild med frida som "chaffis")
Sen är det ju så här, som ni alla vet,jag är ju en vinter människa! Så att de kom snö i natt gjorde en på riktigt bra humör.
Jag har verkligen längtat som en dåre;)
I dag var jag faktiskt och hälsade på kära Erika, det var nog på tiden att jag tog mig i kragen och gjorde ett besök. För det var trevligt och skönt att få surra lite.
Nä nu måste jag tyvär avsluta detta och göra lite nytta.
Men ha det gott alla glada!!
<3<3<3

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Sån fin klocka.
Tänk att ni fått snö, här är det bara höstrusk.

Ha en skön kväll.
Kram

Unknown sa...

Ja för dig som älskar snö så
är väl vintern den bästa årstiden
vilken härlig vinterbild!

Fin stationsklocka precis en sådan har jag med köpte min på Jysk dom
är så fina!=)

Kram Maria