7 januari 2010

infrysen snart

Hejhej
Ja då är det nytt år och nya utmaningar=)
Jag känner mig glad,pirrig och förväntansfull. Det känns som jag fått en riktigt bra start på nya året.
I förrgår kom frida hit, som vanligt så hade hon med sig fina saker=)
Dessa två ramar fick jag bla. Det passar in i vårat gamla hem tycker jag=)
Och så eftersom hon jobbar på jysk så var jag tvungen att beställa med lite plädar osv . Mysigt.

Ja de ha legat på 30 minus hela veckan nu, men i dag på förmiddagen visade tempen -35.2..... Ja de kanske e lite kallt för min smak.
Men jag och Frida var ut i går i 32 minus och körde släde och de gick ju faktiskt bra de oxå =)
Nä nu måste jag fortsätta elda så inte huset fryser till is=)
Hihi
Kram från mig

5 kommentarer:

Pixi sa...

Tjitt vad kallt ,blev ni inte köldbitna när ni vart ute??Din stackare,hoppas på varmare väder till er snart.... kram=)

annette sa...

Lit, lite för kallt för en slädtur tycker jag nog att det är;)

Känns som kylan bitit sig fast ordenligt här i Norden nu, men vi får väl se positivt på det för här slipper det "blask" vi brukar numer på vintrarna.

Hoppas Du får en fin helg och temperaturen stiger en aning!

KRAMAR!

annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Fy för den lede för kyla.
Vill ha vår,men kälen sitter nog i till nästa höst.
Ska gadda mej den 14.
Ska bli intressant.
Blir en svart/grå ros med min frus namn i en slinga.
Kram Peter.

Synnøve. sa...

Hej i kylan.
Får väl hoppas att du inte frusit fast iallafalla. Har kallt här med. Har varit ner till 37 minus en natt....
Tur man har tak över huvudet fast det är kyligt inne med.

Annars är allt bra. Fryser och tänder ljus inne. Det är skönt.
Kramen Synnöve.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Som tur så verkar det lkalla vädret ha gett vika för ett mer härligt vinterväder. Idag skulle det nog varit gott med en tur på sjön. Må så gott. Kram