12 januari 2010

Så roligt

Hejsan hej kära ni
Ja nu har man redan avklarta 2 dagar denna vecka, de har varit full fart så man har somnat gott om nätterna.

Som ni vet så är jag med i en scrapbooking klubb( Creative club)
Och det var de roligaste jag gått med i på länge, så mycket skojigt som ramlar ner i brevlådan varannan månad.
Denna gång fick man göra små askar, som sedan ska pyntas med spetsband,pärlor,blommor osv.
Allt man behöver följer med i paket man får hem, sen har man ju kvar vissa saker från föregående paket oxå.
I fredags kväll kom 2st trevliga skåningar för att övernatta och ta med den sista valpen hem.
Hon har en butik nere i skåne som de bla säljer Sia saker.
Så jag fick mig en stor glas skål med ett blockljus i=) Så fint.
Det var allt från mig denna gång.
Ha det gott där ute kära ni
Kram

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Inga valpar kvar hemma längre?
Så skönt, fast det är säkert tomt tänker jag.

En vacker skål, har letat efter stora skålar man kan ha blockljus i. Ska titta när vi far över gränsen igen.

Så du scrappbockar du....
Har aldrig riktigt haft sansen för det. Jag tycker det är jättesnyggt, men man har ju alla foton på datan så....
Går ju skriva ut då. Kanske en god ide att göra som present till ett födelsedagsbarn.

Nu ska jag strax hoppa i säng igen. Har jobbat inatt.
Gubben for iväg för ett par timmar sen.
18 minus igen...
Ska det aldrig ta slut?
Ha det gott nu min vän.
Kramen Synnöve.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Tatto upplagd,blev skitbra.Blir mindre röd i kanterna sen.
Kram Peter

H@nn@ sa...

Hej.

Gud vad jag har missat mycket. Valpar! Gud så kul!! Hoppas att dom fina valparna får det bra hos deras nya familjer.
Har ju inte hunnit vara ute och titta in hos dig före jul. Jag hoppas att du haft en bra jul och nyår.

Såg även att du tatuerat dig.. Blev jätte snyggt. Jag har endast varit stöd nu när min mamma tatuerat in sina barn som en fotlänk. Men blev fruktansvärt sugen! Måste bara komma på vad man ska göra. :)

Ha det så bra!
Kramar Hanna