25 januari 2010

spettkaka

Hejsan hej på er
Ja nu har helgen varit och ny vecka och nya utmaningar väntar.
Ja ska nog få öka på mina arbets tider lite i en månad nu, de e ju bra när lönen kommer, men sen så var de väl inge vidare;)

I helgen var vi i stugan och så kom Erika dit en sväng och hälsa på, det var verkligen trevligt=)
Blommor fick jag oxå=) de gillar jag;)
Så hon och barnen satt och titta på pippi fira jul en sväng medans jag satt och nös i mitt hörn =)


Idag stod ett paket på bron när jag kom hem:P

Det var lite gott och blandat nere i från skåne(de som köpte sista valpen) Och de var väl en för härlig familj=)
Hon har en liten butik där nere i skåne, så jag fick lite fina saker där i från plus att vi fick smaka på skånes egna
spettkaka
Ja de var egen i smaken=) De var roligt att få smaka den iaf.=)
Det var lite gott och blandat från mig/oss för idag
Ha en fin vecka.
kram

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Fick du spettekaka i posten. Hur sjutton klarade den av den resan.
Det är ju så gott....

Härliga bilder från huset. Gillar kaminen bäst. Skulle du kunna tänka dig låna ut den hihi....
Sluta nys nu och njut vintern.
Du får bli frisk och komma ut och köra hundar igen.

Här är det kallt. 17 minus igen.
Därför vill jag låna din kamin.

Go bedring nu vännen.
Kramen Synnöve.

H@nn@ sa...

Hej.

Gud va kul, verkar vara en underbar valpköpare. Det är inte alla valpköpare som är intresserade av att hålla kontakten efter köpet. Önskar att min uppfödare hade försökt att hålla kontakten lite bättre.

Spettekaka! Va intressant, nu har du smakat det också. :)

Hoppas ni haft en bra helg. :)

Kramar Hanna

H@nn@ sa...

Hej.

Är ju roligt att vissa har turen att få bra valpköpare. Handlar nog mycket om hur man är som uppfödare.:)

Nu kan du iaf. säga att du testat äta spettkaka..

Hoppas ni får en mysig fredag.
Kramar Hanna