4 februari 2010

Go kväll i stugorna
Tänk om alla dagar kunde se ut så här =)
Men nu snöa de och snöa så man är krit vit när man kommer hem från turerna.
Förra helgen så lärde gubben sonen att föra i bugg, och de var så gulligt, jag bara satt och skratta och log hela tiden, ja de gjorde gubben och henke oxå =)


Det var allt för oss, jag hinner inte så mycket mer än, hundar,ungar,äta,sova,jobba nu mera!!
Så de blir nog lite mindre bloggande framöver nu ett tag.
Ha det så bra och trevlig helg på er där ute.
Kjamen
<3

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Får jag lov?
Så härlligt att barnen får lära sig bugga. Det är så kul att dansa ju.

Vackra bilder från din del av paradiset.
Njuter för fullt. Ja det snöar, det är väl det minsta man kan säga.
Men det är helt ok för min del.
Vintern är så härlig.

Blogga när du har tid du. Det är alltid bäst. Jag kommer iallafall tillbaka ska du veta.
Storkramen och natta.
Synnöve.

H@nn@ sa...

Hej.

Hoppas ni har det bra. Ser att ungarna roar sig.. Dom är ju jätte duktiga, jag suger på att dansa så jag är impad att dom vågar. :) Varit hos Veterinären, vilket aldrig är roligt. Men vad gör man inte för sin underbara vän.

Nu ska vi nog bara vila och ta det lugnt. Lugnet före stormen brukar man säga, vilket stämmer ganska bra.


Ha en bra helg.
Kramar Hanna

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Ja visst är dom söta, speciellt när dom sover ;O) Det är lite omställning här för både Ayla och oss men vi ska nog komma överrens snart.
Vi har köpt våran valp i Storuman hos en jättegullig familj så det känns otrolig bra. Dessutom så har jag en hälsning till dig från "frun" i huset, ni hade gått skola tillsammans så då vet du nog vem jag menar. Lina (?).Jättehärlig människa!!!
Hoppas att du får en bra dag, vädret är på topp idag. Kram