14 juli 2010

Äntligen semester

Hejsan!!
Ja nu har man äntligen fått semester och det känns som man kunde behöva den faktiskt=)
Sonen drog upp några fina fiskar förra veckan, två goda harrar som vi ugns stekte i grädde,ost och buljong. Så potatis till det *mumsigt*
Nu håller vi till i stugan och njuter av sommaren.
Så jag tror det blir lite bloggande för mig nu under semestern. Men lär nog komma något inlägg då och då =)

Kanske lite bilder iaf =)


Helgen som var så var det marknad här på byn, jag tog på mig lite extra jobb då så jag hade suuuupppeeerr låååånga dagar innan jag gick på semester, så när väl ledigheten kom så fatta jag knappt att jag kunde andas =)
Men nu är det lugnt å skönt.
Och så var jag ju faktiskt ut på lördagen, och det var länge sedan jag hade sååå roligt ute.
Och det må jag tacka mina underbara vänner för. Utan dom hade det inte varit så roligt.
Tusen kramar från mig till dig nu.

1 kommentar:

annette sa...

Oh så gott med färsk egenhändigt fångad fisk, och så stek i ugnen med en massa godis, kan inte bli godare!!

Ha det nu gott och skönt på Din semester, liiiite hårt lät det innan Du kom till den dagen!

Kramen