17 juli 2010

Hejsan!!
Vi har varit ute i skogen runt stugan och åkt, hitta ett jätte fint ställe.




Någon gång ska vi dit och fiska lite :P

Fint ute dass oxå :P



Bron var lite läskig att köra över,men den höll

När vi passera norråker så såg vi att det skulle vara något cover band som skulle spela och dom hade även en "party taxi" i byn som dom hämta folk med :P Såg lite roligt ut faktiskt. Det kanske är så det fungera i byarna =)

Så lite bilder på blommor från stugan.






Alla har inte blommat ut ännu så det får vi ta en annan gång.





Och bad..bad...bad....
Till och med jag har doppat mig nu :P

Och så har jag börjat på med målningen i stugan, kommer bli bättre med vitt än bajsbrunt =)

Ska även tapetsera sovrummen och hinner jag så blir det även gäst rummet ute på altan.
Men det kommer senare!!
Ha det nu så bra där ute.
Kram från mig.

Inga kommentarer: