10 oktober 2010

50 år

Hejsan där ute
Ja då var det söndag!!

Och inte vilken söndag som helst.

För just i dag skulle min Mamma blivit 50 år.
Så då gjorde jag och barnen de hon älskade.
Vi har hållit på med hundarna idag.
Ja inte för att det är ovanligt:D haha.
Men idag var det pga att tänka på "mormor"
Mina barn ha ju aldrig träffat sin mormor.
Jag har inte så mycke släktingar som jag känner och umgås med så för oss blir det väldigt stillsamt på släktdagarna :D På gott och ont så klart.
Jag saknar dig Mamma Carola.
Kram från mig


3 kommentarer:

annette sa...

Du har ju berättat vad som hänt Din mamma så jag skickar en STOR och VARM KRAM till Dej idag. Så fint att Ni tänker lite extra på henne idag!

Kramar!

annette

Synnøve. sa...

Hej gumman.
Så fint ni firade din mamma.
Det är tungt en sån dag, det förstår jag.

Hoppas att allt är bra förutom att det är lite tufft nu.
Kramen Synnöve.

Cina sa...

Hej.. Det var jätte länge sen jag var här men har nu tagit upp bloggandet igen.. Skickar lite värme i höstkylan
/cina