15 oktober 2010

Hejsan hej där ute.
Nu är det helg igen :D
Ska bara chilla hela helgen, en vän ha 30 års kalas så jag ska åka dit och så kör jag hem senare på kvällen, de är inte så långt som tur är :D
Så får göbben sitta hemma me ogan å hunan ;) Men jag blir ju bara borta någon timme så han överlever nog.
I förr går fick jag mig en nagelmanikyr heter det väl =) Ja det var skönt och himla ovanligt att någon tog hand om mig =) De är man absolut inte van,:D NICE. Men tyvär vågar jag inte visa alla naglar, För de "råka" hända något med dom flesta nu förra veckan... Jag har ju slutat snusa, och de ha ju gått skit bra, men naglarna ha tagit stryk :D
Jag tog och köpte två lunch boxar till kidsen från tupperware och dom var så himla smart.
Toppen bra =)

Nu måste jag ta i tu med barnens rum innan dom gjort det !!
Ha en fin IDOL freda kväll.
Kram

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Snygg färg på naglarna tycker jag.
Skönt att få bli omskött ibland alltså.

Var det trevligt på festen?

Sitter här och bara gäspar...
Varför är man så seg?

Det blev en härligt idol FRI fredag här. Är så less dessa rösta-ut- program....

Kramen Synnöve.

Synnøve. sa...

Aha, så det är ikväll du ska iväg.
Jaja, så kan det vara, ibland läser man fel.
Men det spelar ingen roll.
Ha det så skoj ikväll nu då.
Kram igen :))

Cina sa...

Hej hopp.
Så du har också varit duktig och slutat snusa. Jag gjorde det och på det viset fick jag råd att köpa lille Gizmo som finns på bild hos mig idag. Kämpa på det är jobbigt emellanåt men det GÅR.
Läckra matlådor förresten.
Ha det gott

arechuenjit sa...

Hello you are happy and fun.
I'm from thailand. Nice to meet you ^_^

Anonym sa...

Hej tjejen..
Hoppas allt är bra med dig.
Här är det trist grått idag men ska försöka ta tag i lite som måste göras iaf.
Ha det gott
Cina

Mysfamiljen sa...

hej. tassade runt på bloggarna och tänkte lämna ett avtryck hemma hos dej. Tupperware är super. Varit försäljare innan åt dem. Och alpnaering. Är super=) Använder deras produkter.