21 november 2010

Hejsan
Ja nu känns det som julen börja närma sig =)
Otroligt mysigt. Jag jul pynta i stugan i helgen då vi var där. Och det kändes så mysigt med julen =) Längtar.
Sen var vi till Världens bästa Madelene i dag, hon hade julmys i lillstugan. Um gött med glögg kände jag.
Jag fick ett present kort på jojo av Carina & Lars :P
De handla jag upp super fort :D På bilden ovan ser ni vad jag köpte =)
Sen fick jag ett present kort av Världens bästa far i dag :) På sportringen och jag vet redan vad jag ska köpa =) De är en stor mysig lurvig vit mössa att ha i vinter *wiii*
PERFEKT!! Jag har länge velat ha en sådan,men varit för snål då dom kostar en hel del.




Nä nu måste jag fortsätta dona här hemma.
Ha julspring i benen :P
Kram från mig

2 kommentarer:

Cina sa...

Så jätte mysigt du har det... Gillade kryddstället.. jätte fint. Har precis lagt in ngr hundbilder hos mig.. Lillfjutten gillar snö.

Ha det gott
Cina

Unknown sa...

http://maxalas.blogspot.com news ,video ,photo ,online sport