11 november 2010

Länge sedan sist

Hejsan!!
Min dator är konstig så jag sitter vid gubbens i bland och då glömmer jag bloggen =(
Fick ett uppvaknande i dag så nu är jag på g igen :D
Så nu är det dags igen :D

Vädret ha varit toppen fint och nu kommer snön oxå, så jag längtar tills leden är öppen :D



I år gör vi scrapbooking jul kort :D Mycket roligt.
Både för mig och kidzen.


Nä nu är det dags att springa ut och hämta ved så man får någon värme här ;)
Ha en trevlig helg där ute.
Kram från mig.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hallå i stugan.
Så vackert det var hos dig.
Förstår du längtar. Men snart Cia, snart....

Scrapbooking har jag aldrig provat, men ser man kan göra mycket vackert av det.

Hoppas eran söndag blir fin nu, och glöm inte ge gubben tårta nu idag.
Kram Synnöve.

Unknown sa...

http://maxalas.blogspot.com news ,video ,photo ,online sport