24 januari 2011

Hej hej
Ja nu är det måndag igen å jag e hemma med kidzen idag. De mådde lite dåligt i lördags så man måste ju vara hemma pga smitt risk osv.

Men sova ute på släden det gå bra för där smitta man ingen :D De går till och med att sova tycker lill tjejen. Även fast det var snö väder ;)
Jag tog hem några maskiner från jobbet och kör lite golv vård i köket hemma. Ja de var som jag trodde att våran köksmatta ha sett sina dagar redan, men den blev helt klart REN och mycket bättre. Så nu klara vi oss tills vi ska lägga in den nya(ja när de nu händer) =) Den stå redo att läggas in iaf;)
Lite kort å gott från oss. Nu måste jag hitta på med något bra.
Kram från mig

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Hallå där.
Det där måste vara som att sova i tält. Man sover så skönt.
Sen spelar det ju inte någon roll om det regnar, blåser, snöar, blåser eller är solsken.

Golvvård ja...
Kan du ta med dig maskinerna och ta en sväng hit?

Kramen på dig.
Synnöve.