5 februari 2011

Livet är underbart

Ja som sagt så tycker jag livet är bra underbart ändå.
Även fast det går upp och ner...
Men man lär sig något mest varje dag hur gammal man än blir :D
Livet.

En annan sak som hör till vårat stora intresse e ju att mysa oss ute vinter som sommar.
Finns inget bättre än att grilla en korv osv på en sen vinter kväll i mörkret. Myspys ju.
Jag är glad jag klev upp före 8:00 nu denna lördag för jag å lill tjejen ska ut på släden sen blir det storåbränna å skoter event :D
Kommer bli en hel mysig dag.
Så kram från mig.
Ta hand om er och tänk på vilken ni ha vid er sida.....;)
Alla vänner" är inte "vänner"
Jag tycker så många är såååå himla blind..
Kjamen

5 kommentarer:

annette sa...

Ja, visst är livet för det mesta underbart, men det gäller som Du skriver att ha lite urskiljning på vem man har i sin närhet!

Hoppas solen lyser på Er idag!

Kramar!

annette

hemma hos Bus sa...

Hej på dig. Skoj med ett livstecken ... Ja du, jag tappade balansen och därmed föll oxå blogglusten. Men nu blir det nog lite ljusare tider och en massa friskluft. Hoppas att det gör susen, fniss. Fångsjön nästa. Ha det bra. Stor kram...

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Allt bra här,sista termin nu till Uska.Bara Marithas panikångest som blivit värr.Ha de gött. Kram.

Cina sa...

Full fart hos er som vanligt. Härlig att läsa.

I år har vi fått vinter så det räcker o blir över även här nere.
Börjar smått längta till värmen.

Cina sa...

Full fart hos er som vanligt. Härlig att läsa.

I år har vi fått vinter så det räcker o blir över även här nere.
Börjar smått längta till värmen.