30 november 2007

Besök i går och i dag



Den här spisen är HEMMA BYGGD OCH MÅLAD av mina kära släktingar från Tullingsås!
Helt otroligt vad dom har pysslat på med den=)
Sen fick dom en massa annat oxå av dom,det var rena jul afton;) och så fick D fina saker av M,R och O=) Tack än en gång för dom sakerna!















Och sen fick vi lite mer saker! Dom var så fina alla saker!
I dag ska en klass kompis från vilhelmina tiden mest troligen komma=) med hennes två barn, ska bli så spännande å ses efter 7 år!!
och jag lär ju inte blogga mer i helgen så TREVLIG 1:A ADVENT!!! KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

hallo oj vilken fin spis! visst är de mysigt med advent! Hare bra i helgen KRAM/kristin

Linneagården sa...

En sån söt liten spis, har hon tillagat nåt gott på den än?
Så du har haft "främmene" idag, trevligt.
Så du ska inte blogga i helgen?, du som brukar vara så flitig.
Vad tycker du om idol ikväll, röstat?

Linneagården sa...

...samma årgång -inte åldras!?, jaja, det gäller även -77:orna ska du veta!!
Snyggt julkort du skickat & jag som trodde tomten fanns....
Nu ska jag packa julklappar
Kramelikram

Nina sa...

konstigt jag blev sugen på kakor här på din blogg hmmmm undrar varför ???? ;=D mysig advent önskas /kram