13 februari 2008

Hallå gott folk

I går så höll jag på tvätta ihjäl mig på skotern och bilen=( hoppas det blev lite bättre;) sen blev det torskgratäng=) mumsi;) RECEPT?

Shit få se om man kan klura ut vad man la i denna låda nu då!! Men två packet torks,salt,peppar,vitpeppar och aromat(lite lagomt)
Sen är det en farlig röra=) det är en påse smögensås,creme f,tomater och ägg,sen la jag ost skivor uppe på=) låter det konstigt? Nääää det var skit gott,fick till och med beröm av gubben att det var skit gött så det måste ju ha smakat rätt ok då;) Servera med pressad potatis och persilja
Har även bakat några ALLA HJÄRTANS KAKOR;) som jag ska ge till några rara vänner här i strömsund, jag önska jag kunde skicka kakor till Vilhelmina,Åsele,Ekerö,Sollefteå,Storuman,Östersund,Malmö,Göteborg,Umeå och Sundsvall oxå men ni får en JÄTTE STOR KRAM i morgon på mms istället=)
Ha en underbar dag alla glada i morgon och gosa riktigt mycket=)
Kram från mig
GRATTIS EVELINA MIKAELSSON TILL ER SON!!!! JAG LÄNGTAR TILLS VI KAN KOMMA UPP OCH HÄLSA PÅ ER ALLA =)

6 kommentarer:

Tina sa...

Synd att jag inte har råd att anställa dig som hushållerska, så jag slapp laga middag på veckorna. Lät ju så gott med fiskgratäng.

Unknown sa...

Gumman..torskgratängen ser ju "farligt"god ut också,låter jättemumsig ju..gissar att du är väldigt duktig på att laga mat!=)
Så söta hjärtekakor du gjort,ha en mysig och fin kväll vännen!

Massor av kramar,Maria

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ska testa din fiskgratäng,köket är MITT o där kommer inga obehöriga in,laga mat är nog bland det roligaste som finns.
Bara det att pröva sej fram,än har inga grannar eller släktingar dött. Gott gotti gott gott.Peter

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go den torsk gratängen såg ut!!Här har jag aldrig varit förr, ute på surf runda!!

Trevlig alla ♥ dag!! Välkommen in på nybakad cupcakes, på min "NYA" blogg!! kram Millan

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Tack för besöket hos mig. Jättekul när det dyker upp ett nytt namn.
Ska pröva den fiskgratängen alltså. Blev jätesugen. Fisk är så gott....
Kan jag länka till dig? Du hade så mycket spännande här så jag kommer flera gånger.
Klems fra nabolandet
Synne :D

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Kram på hjärtats dag,Peter