12 februari 2008

Tisdag













God morgon gott folk! I går var jag ju hem till M och hon har ju jämt ett värmeljus tänt så jag var tvungen att tända mer än ett i går kväll och ha lite mys pys;)

Jag har även gjort en beställt med min goda vän E som ska till Ikea i helgen! Två sådana här Lack skivor som jag kan ställa ljus på senare, jag är ju lite "rädd" för att ha ljus överallt pga barnen,men få man upp dom en bit så kan dom ju inte röra=) verry nice=)


Ha en underbar dag alla glada som tittar in

5 kommentarer:

Linneagården sa...

Godmorgon!
Jo, här eldas ljus även på morgonen, hihi. Snart kommer K med barnen, dyk upp om ni har lust oxå.
Kanske E kunde köpa 2förp. värmeljus till mig...vad tror du?
Kramelikram /madelene

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Dagens i stugan,ljus är värme för själ o kropp.Fru M hade ljusparty här hemma,dyrt o varmt blev det.
Kram Peter.

MiaMaria sa...

Hejsan!
Tända ljus är så mysigt och har man små barn är det ju bra om det kommer upp på en hylla som du säger.....

Hoppas du också får en bra dag!
Miamaria

Cia sa...

Ljus är så underbart! Minns när jag hade katter, då fick jag enbart ha hängande ljus i fönstret.. Dom var fasen överallt, katterna alltså :)

Slutsats: Det bästa med att bara ha hund är att dom inte hoppar upp i hyllorna eller på borden så nu kan jag ha ljus vart jag vill :)

Unknown sa...

Åhh,så vackra ljushållare allihop,såå mysigt att tända ljus!
Blir nog bra med hyllan,så att det blir barnsäkert.=)Härhemma måste jag tänka på att inte mina missar kommer åt ljusen,så jag har värmelyktor tända ibland..under uppsikt förståss.=)

Kramar Maria