10 februari 2008

WWW-Vilhelmina winter weekend

Ja i går var jag ut bjuden på tre rätters middag på hotellet i vilhelmina, det var super gott och jag kände mig som en gris för jag fick äta upp annikas förrätt för hon gillade inte laxen, och jag åt även upp hennes efterrätt för hon orka inte den=) Och jag äter ju som en häst jämt så inte hade jag problem att få ner lite extra god mat=) Det var en jätte trevlig kväll,träffa gamla vänner och lyssnade på bra musik;)

Jag gjorde ju klart fond väggen där uppe men det var ju så himla bra gjort av mig så jag glömde digital kameran=( fy på mig, men det kommer bättre bilder någon gång;)

ja så här ser ju fond väggen ut;) fast det syns ju inte när man tar med en telefon kamera på 2mp=(
Det blev jätte bra rummet!!!!!

Å i dag när jag kom hem så hade jag fått 4 tröjer av min svärfar=) det var gulligt. Nä nu ska vi dra oss ner mot "city" men ha en trevlig söndag.


KRAM PÅ ER

3 kommentarer:

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Låter gott med 3- rätters,hade inte haft några problem med att hjälpa till.Spännande med färdig vägg på bild sen. Peter

Anonym sa...

Jag tror att vi är ganska lika varandra till sättet och som det låter så har vi lika god aptit också. Hoppas att det finns en tapetserargen hos mig också =)
Kram Tina

Anonym sa...

Till Tina
haha ja det är bra med god aptit=) jo ho nog finns det det alltid, det är bara att hör tå sä=) Hade ni det trevlig i helgen? kram