25 februari 2008

Jiippii


Då var det klart=) Min lilla goa tjej e godkänd=) då är det bara tysken i bakgrunden som ska få sig en rönken på höfterna i maj=)

I dag är man nöjd=) Min tik fick hd grad A och på armbåg ua (0) kan ju inte bli bättre;) nu är det bara ögonlysningen kvar(april) Sen så;)


I morgon bär det i väg till Östersund igen,men det blir nog inte lika roligt denna gång som sist för nu ska jag träffa kirurgen=( *gråter* urk..... Hoppas M följer med in till Ö för då får man ju lite sällskap på vägen, =) Nä trevlig kväll på er,nu ska jag in i köket och kocka lite ;)

Tack för att ni tittar in, och tack ni som lämnar kommentarer det är så roligt att läsa och se vilka som tittar in!!

Fast att det är långt i från alla som skriver "vågar" skriva ;)

KJAAM

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina hundar du har,och så fint resultatet blev!Hoppas att det går bra hos kirurgen..vet ju inte vad du ska göra där,men jag hoppas att allt går bra.=)Ha en fin fortsättning på dagen och en mysig kväll!

Kram Maria

Anonym sa...

Synd att jag jobbar.. annars hade ni kunnat komma på en kopp kaffe... men jag jobbar till 16 imorrn... kram från syster

Anonym sa...

Vad bra med resultatet! =) Imorrn ska jag också till staden =) Fast jag ska nog ha roligare än att träffa en kirurg....;) Kram

Anonym sa...

TILL SYSTER!!
ja det var synd att du jobba=( men det går fler tåg ;)Kjam

TILL TEZZ
jasså ska du oxå dit=) va ska du göra för roligt då? Kjam

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

En skorpion där med,samma här.
Vet allt. haha!
Farbror doktorn är inte farlig,det kommer gå så bra så. Kramar Peter.

Cia sa...

Oj, vilken varg i snön :)
Jätte vackra hundar!

Skönt med resultatet, det är alltid lite oroligt med sånna undersökningar!

Kommer säkert gå jätte bra hos kirurgen!
Ha en mysig dag.
Kramar Cia