2 mars 2008

Ja ha då var det söndag igen

GOD MORGON PÅ ER!!!Då var det söndag och sista lediga dagen
I går så fick lill tjejen som hon ville,vi var till H-dal och hämtade hem en svart liten dam som fyller 1år i april! Jag trodde nog aldrig vi skulle äga en katt men så blev det iallafall och våra råttor på gården kanske minskar=) de e bra de=)
I går hade ju skoterklubben fixat grillning och tipsrunda med skoter, det var jätte trevlig trots de dåliga vädret, men vi hade mysigt ändå!!


Ha en underbar söndag! Tack ni som tittar in och lämnar kommentarer, det är jätte roligt att läsa.
Jag gillar verkligen blogspot för alla är så go och glad på denna blogg!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh,så kul och en sådan vacker liten kattdam ni skaffat..ja kissar är mycket bra på att hålla råttorna borta*ler*
Fin din lille pojke är på bilden nedanför,så bra att ni hade trevligt!Ha det så bra min fina vän..önskar dig en skön Söndag,och lycka till med den nya familjemedlemen..puss på nosen till kissen!!=)

Varma goa kramar från Maria!

Anonym sa...

Det var då inte lika lätt att lämna kommentarer i din blogg som i min märkte jag.. Men gu så söt kisse ni skaffat! Ser ut som Majas tvilling dessutom. ^^ Ohjaha, har för mig mamma sa du fick M och D tidigare än så, men vecka 30 är rätt tidigt det med. Jag skulle ju få panik om min lilla ville komma redan nu nästa vecka, det är jag då inte alls beredd på. ^^
Hade så bra! /R.M

Anonym sa...

jo den e riktigt fin=) jasså du tycker de e svårt, men nu vet du ju hur man gör så då är det ju inga problem;) ja va tror du jag fick då M kom så tidigt då;) hade ju inte fixat en pryl!! Men jag låg ju inne 1mån så jag hann göra stan många gånger om under den tiden!! Ha`re.

kram Cia

Synnøve. sa...

Afton.
Vilken läcker kattdam. Ser så bestämd ut. Vill inte vara rådis hos er nu,hehe.
Så var det där med scoter igen då....

Kram från nabolandet.
Synne :D