7 mars 2008

Min sötnos



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Men visst ha jag en söt tiger=)
Äntligen helg!! Det ska bli skönt att få tillbringa lite tid med familjen,jag fattar mig inte på dom som jobbar hela veckan och sen lämnar bort barnen på helgen och roar sig själv, visst kanske det måste hända någon gång, men så lite tid som man får med sina barn när man jobbar hel tid så tycker jag att vuxna människor borde fatta bättre=) Så nu fick jag ur mig det oxå*fniss*
Nu vill jag önska er som tittar in en riktigt fin helg
kjam på er

6 kommentarer:

Synnøve. sa...

Vilken sötnos....
Vem har målat? Man skulle kanske måla sig så när vi drar över till EU i morgon hehe.
Krams Synne :D

Anonym sa...

Hallo håller med dej! KRAM på dej/ Kristin

Anonym sa...

Ja du, dom som gör så förstår ju inget ju! Håller med dig! Jag tycker att jag inte hinner träffa mina ögonstenar så mkt och då pluggar jag och går inte ens i skolan varje dag! Hör av dig sen så vi får titta på nästa helg :D Kram

Anonym sa...

Till Therese
jo jag ringer något på eftermiddagen=) nä asså första dagarna nu var jag grin färdig för jag hann knappt träffa D innan hon ville sova*gråter* fy!! Vi hörs sedan. kram kram

Unknown sa...

Jättesöt liten tiger,hihiJa du har så rätt så,föräldrarna borde vilja spendera den lediga tiden med sina barn!Ha en fin och skön Helg!

Kram Maria

Pixi sa...

Ja,jättesööt!!!