9 mars 2008

Snön faller idag oxå


God morgon på er!!
korgen är köpt på Englamaria
Jag blev ju inte brydd att det snöar i dag med=( jag som trodde vi skulle kunna far ut och mysa något i dag,men det ser inte så ljust ut.
I går så träffade vi våra kära grannar och for på skotercafet här i byn,sen så följde vi med dom hem,men efter en stund var det bara att skynda sig hem för V & E var på väg med skoter från strand hit,Efter en stund så följde jag med dom till skotercafet så dom fick äta lite,själv tog jag bara en kaffe denna gång!!Sen var det bara att vinka farväl till dessa två snygga damer!!
Efter det så drog vi ner på byn och handlade och åt pizza=) men kl blev mycket och det var bara att skynda hem för då var det säng dags för lilla D.
I dag blir det en lugn dag, ska bara träna hundarna,det är det som står på schemat i dag=) å de e ju roligt=)
Ha en riktigt bra söndag och STOR kram från mig;)

9 kommentarer:

Synnøve. sa...

Vilken dag. Mycket scoteråka, fika och mat.
Låter som en helt perfekt dag.
Själv ska jag nu sätta på kaffet....
Börjar bli dax för en kopp.
Kram från Synne :)

Anonym sa...

jag tycker det är bra att det varit lite dåligt väder då barnen är krassliga..:( Kram

Marina sa...

Vilket annorlunda liv ni har jämför med oss här nere. Skoter och en massa snö! Det är helt främmande!Scotercafé låter mysigt.

Linneagården sa...

Hittade GPS:en hem?
Ha en skön kväll & en bra start på nya veckan.
Vi hörs -som alltid.
Kram! /madelene

Anonym sa...

TILL TEZZ

jo men då är det ju super skönt om det är dåligt väder för då slipper man de dåliga samvetet=) Kram

Cia sa...

Englamaria har Så mycket fint! Måste beställa därifrån snart :)

Ha en supermysig dag, och njut av snön, här är det bara regn :(

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

låter som en härlig dag ju!!!



Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anna - På landet Mot skogen sa...

Låter som ni hade en härlig dag!
Mysigt med pizza på stan, kan inte minnas när vi gjorde nå´t sån´t senast... Vad lustigt det låter med snö *hih*, vi har ju inte haft knappt nån vinter alls iår...

Ha en fin dag!