30 mars 2008

Vart är solen i dag?





I morse då jag gick in på bloggen så blev jag så nyfiken på vad det var för något inne hos Synne=)Å det var ju en utmärkelse!! Det var jätte roligt att läsa det hon skrev om mig=) ömsesidigt säger jag bara!!


Ni kan själv gå in HÄR och titta på hennes fina blogg!!


Men då ska väl jag dela ut 5st oxå men jag kan verkligen inte välja så jag vill ge en till alla som jag brukar gå in och skriva kommentarer till!! För alla ni bloggare är unika på erat sätt, jag gillar er alla!Här kommer en stor bukett med blommor till synne för att du är så rar och snäll. Tack!

Kram på er alla och ha en fin fin söndag,själv ska jag bara softa, vad ska ni göra?!!;)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åh,så roligt för dig,den är du väl värd..jag tycker om dina fina bilder från era utflykter,och på dina hundar..du är en toppentjej!=)
Jag har med fått en utmärkelse av henne,hon är en så snäll människa!
Visst är det svårt att välja ,man vill ge den till alla,tack jag tar emot den varmt i mitt hjärta!
Önskar dig en skön Söndag!

Kram Maria

Anonym sa...

Karaoke för hela slanten blev det idag, just nu sitter dottern o skrålar.

Må gott

Tina sa...

Vår Frida?? Isåfall måste du absolut hälsa från mig. Taueringen var ju supersnygg. Satt och tittade på "Miami ink" en kväll å F...så sugen man blir på fler.
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis Grattis o tack för allt fintdu skrev hos mig!!!

Ha en härlig vecka!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Synnøve. sa...

Ingen sol idag. Regn och grått. 6 plus. Men snön är borta hehe.
Jättekram från mig.
Synne :D