5 april 2008

Slaskigt väder

Dagen börja med två klämisar och sallad=) gött
Och när jag satt där och titta ut genom fönstret på fåglarna så var jag ju tvungen att ta en bild, för dom är ju faktiskt rätt fin att titta på! Tur vi är så snäll och ger alla fåglar mat;)
Sen var det bara att ge sig ut på gården och rasta hundar och ungar=) M hade det lite svårt att köra 4hjulingen i detta slaskiga väder, men han kunde sladda mycket.

I dag fick jag höra en god nyhet=) Å vem vet,det kanske slutar med att min Frida flyttar hit=) det hoppas jag;) och önskar henne lycka till med de nya;)
Kjam på er

8 kommentarer:

Unknown sa...

Mums så goda varma mackorna ser ut,tror jag ska göra sådana någon dag,så du frestar mig vännen!=)
Tänk så fin bild du fick på domherren,så vacker den är med sitt röda bröst,längesedan jag såg en.Kul att din Frida kankse får flytta hem till dig!Så tragiskt du berättar,svårt att mista sina kära,du har då inte haft det lätt..sänder en varm tanke till dig.Ha en mysig Lördag!

Varm Kram Maria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

å så fint kort på domherren!!!Så mycket snö ni har då!!!!!
Hoppas du blidde nöjd..jo men jag var jut på väg att skicka när du skrev o undra..samlade ihop massa beställningar o postar samtidigt...lättast så!!!!

Ha det nu gott goa du!!!!

TREVLIG HELG!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Anonym sa...

nästa gång får du bjuda in på mig på dom där goda mackorna :D haha.
Lät iaf bra att jag kunde låna den där kedjana av dig... kommer bli ssååå skönt ! Kramar

Anonym sa...

Till Tezz
jo de kan du;) men vi har ett problem=) vi ta det på msn=)
kjam

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig dag. Har helt glömt bort varma mackor - passarr nu i det snöslask vi har!

Hälsningar Maud

Anonym sa...

Mysigt iaf med snö! Barnen trivs så bra.

Jag dreglar med dina mackor. Kanske göra en sån. Jag hungrig istället!

Hoppas att du har en trevlig helg,
kjams,
//chie

Christina sa...

Hejsan
Hittade hit via Marias blogg....
Så vacker Domherre, sådana ser jag inte här nere i södra Skåne, en riktig julfågel.......

Synnøve. sa...

En sån härlig bild på domherren. Heter Dompapp i norge. Har inte sett den alls i vinter så bilden var mitt i blinken....
Hoppas din söndag blir en bra dag.
Kram synne :D