11 april 2008

Fredag å jag har solat



Äntligen fredag=) I veckan ställde jag mig på kö på en lite alaskan malamute valp som ska födas nu i slutet av månaden=) och jag lär väl få hämta hem den just innan semestern,längtar som ett barn=)

I helgen är jag nästan helt hundledig för en kompis ville låna rottisen över helgen å det gick ju bra;) Så då ska jag passa på att måla om i tvättstugan,det ska bli så roligt att få lite fin färg där.

I morgon blir det att fara och hälsa på min goda vän M,så får barnen leka av sig lite oxå.

Ni får ha en riktigt fin helg alla!

Måste bara säga att det är jätte roligt att ni tittar in och skriver hos mig,jag blir så glad.

Trevlig helg nu=)

Kram

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kul bild,har sett den förrut någonstans tidigare!=)Jättekul för dig att få en liten hundvalp,kan tro att du längtar vännen!=)
Jodu,har läst att katter kan välja att flytta och byta hem.Så hände det för min pappa,katten Gusten flyttade in hos pappa istället,så han trivdes väl inte på det andra stället.Hoppas du får en fin Lördag!

Kram Maria

Anonym sa...

Hej hallå!

Idag har vi gått 8km, smaskat frukost och lekt sök ute i snön en timma! =) Man blir som ett barn igen, gud vilken underbar hund du har!!
Vi hörs senare, nu ska vi slappa en stund innan det bär av ut igen! =)

Kram kram och lycka till med målningen!!

/E

Anonym sa...

TILL E
haha=) Han mår som en prins hos dig hör jag=) Ha en bra dag så ringer jag senare. kram kram och krama E oxå

Christina sa...

Härligt med sol....
En skön lördag vännen
Kram

Pixi sa...

Tack för titten..kul att du oxå har en rottis o ska bli stolt valpägare,sj har vi om du sett 3 st ,varav den ena e valp,älskar den tiden..vad har du för nåra tatueringar då?trevlig helg!

Synnøve. sa...

Hejsan.
Låter så kul med en valp. Men vi har ju redan "egen" hund hehe....
Ha en förträfflig lördagskväll.
Kram Synne :D

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Vår valp(1år) kastrerades för två veckor sen.Blev så jävla dålig fick infektion så halva hundenblev vätskefylld.Försäkring gäller ej på sånt.Inlämnad på Valla djursjukhus o opererad.Från halsen ner till ljumskarna har han öppnats o spolats ren.Gick ut i tidningen här o skrev oseriösa vetrinärer.Nu står han för alla kostnader.Putte mår bra nu,så gott han kan i alla fall.Kram Peter

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå så mysigt med liten valp ju!!!

Ha en skön helg!!!!!
Kramizzz ♥ Millizzzzz