13 april 2008

Slut på helgen

God morgon
Hoppas ni haft en bra helg,ja det är väl inte slut än,men snart så;)
I går kväll så blev det romröra på rostat bröd och så trocadero=) JAMI;)
Har ni testat det? blanda 2dl gräddfil,en rödlök och en burka caviar och lägg det på rostat bröd? jätte gott.











Dessa burkar är väl bra att ha? Det går ju att ha allt i dom=) I fredags när vi gick in på dollar store så såg jag att dom fått in en massa sådana burkar, men det bidde bara så att jag köpte 1 men men det går väl flera tåg mot dollar store kan jag tro.




Här snöa det varje dag,bilen är full med snö nästa varje dag=( det skulle väl se ut så här mer eller mindre hela april,men sen skulle vi få en fin sommar(om man ska tro på det;)
Ha en fin söndag.
kram på er

5 kommentarer:

Pixi sa...

Går alldeles utmärkt!Jag gör detsamma!ja vi verkar ha mycket gemensamt..rottisen våran härstammar oxå på den tyska sidan men tyvärr har vi ingen stamtavla på honom,han påminner mycket om eran..må gott idag!Kram P

Smycka dig sa...

Din tatuering var jätte snygg..jag har nyligen ritat en tatuering åt dotra som hon har låtit göra på ryggen den blev snygg...nu måste jag rita en åt mig själv;D

dina burkar är för söta..tänk vad snyggt och städat det blir med lite burkar...

Nu ska jag gå ut och gå med mina hundar;)) iv har haft snöstorm här på morgonen men nu har det lugnat ner sig..bara passa på att gå ut...
Ha en bra vecka
Kram
Lotta

Synnøve. sa...

Den där röran ska jag prova....
Det lät så gott.
Hoppas det slutat snöa hos dig nu. Här regnar det......
Igen....
Kram Synne :D

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hmmm..lät marrigt,,får jag testa!!
Kram millan

Christina sa...

Låter riktigt gott, skall testa det.
Önskar dig en skön dag
Kram