23 april 2008

Måste nog hitta oss en ny sådan


Hallå
Hoppas er vecka varit lika bra som min=)?
Jag köpte ju denna korg på Linneagårdens loppis för att ha tidningar i....
Men det ser ut som vi måste köpa en korg till katten oxå,det duger tydligen inte med vad som helst;) Så M.... Har du fler vill jag köpa.
Till helgen föds nog min Alaskan malamute valp=) Jag har just fått mail av uppfödaren att jag har första tjing så jag kan lova er att det kommer en bild som fort jag valt ut den jag gillar bäst;)
Nä måste dra,jag har massor att planera och göra.;)
kram på er alla
Och tack för alla fina kommentarer!!

5 kommentarer:

Linneagården sa...

Haha, de vá den korgen dé. Det skulle vara snyggt om du målade korgen svart, så den matchade kattan, minns inte namnet på henne nu.
Jo, men jag har nog fler korgar på lager.

Ta´t lugtn med allt...
Nu ska jag packetera nåt tradera paket & tårtan hoppar jag över att göra... Spar det till helgen då ni kommer.

Hejsvejs /madelene

Christina sa...

Katter är bara så underbara och korgar är något som de gillar.
Har två stycken helsvarta systrar som är 12 år gamla.

Önskar dig en skön dag vännen
Kram

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ser fram mot hundvalpen,bilden alltså.Har fullt med de andra.Kram Peter

Synnøve. sa...

Smart kisse det där. Min gjorde likadant. Har en sån korg hemma, som bara står. Du kan eventuelt få den om du inte finner någon annanstans.
Förstår att du väntar med spänning på tillökningen i familjen.
Kram vännen.
Synne:D

Unknown sa...

Vilken mysig bild av din kisse,ja mina kissar gillar korgar att sova i så jag har en hel del olika!=D
Så kul att du får din valp inom några veckor!Må så gott vännen och sköt om dig!=)

Varm Kram Maria