14 april 2008

Slänger i väg en tanke

Hallå
Det kommer massor med msn om Engla.
Men en sak som jag fick från Ronja nyss var så fint.
Måndagen den 14 april kl 21:00 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj.
Skicka detta vidare så att många fönster får lysa för Engla och hennes familj.
Det ska vi göra och jag hoppas ni gör det oxå!!

Den där mannen hade varit här i samhället 95 och misshandlat en kvinna oxå. Sen fick jag höra att han har kört lastbil för att hämta väggar osv från fabrik där jag jobbar för 3år sedan=( Fy så hemskt. Att han varit så nära oss=(

Men till något helt annat.


I går bakade jag lite chockladrutor=)
Det är väl för himla gott=)
Det är en av mina favoriter till kaffet;)
Ha en trevlig kväll och glöm inte ljuset i fönstret i kväll.
Kram

10 kommentarer:

Pixi sa...

Ja de e mina...fina va??hehe..fast fisken ser konstig ut ,men den sitter på armen ,vilken draken gör oxå fast på den andra..har ett par till..ska visa dem vid ett annat tillfälle ,längre fram tänkte jag..då hann du inte se videon med våran rottis då??den klödda så fick ta bort den!Må gott,P

Anonym sa...

Ett medhållande:
GUD så goda chokladrutorna var!!
Tänka sig att man är så bortskämd att man fick nybakat och serverat kaffe på rasten idag, helt makalöst snällt och gott!

Det skulle finnas fler som du, kära gosprätt!
/e

Christina sa...

Skall också tända ett ljus ikväll...stackars flicka.

Visst får du länka till mig:)

Ha det gott vännen
Kram

Anonym sa...

Till E
Allt för dig vettöööö=) Syns i morgon
kram på dig min vän

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Tänder ett ljus här med,men inte bara för Engla utan för alla barn som har det djävligt.Kram Peter

Unknown sa...

Fy så hemskt att han var så nära dig!Så trist att dom inte fick fast honom för ett halvår sedan,då han redan då var misstänkt för Pernillamordet,men utredningen fick ligga,tror dom ska utreda ifall polisen gjort något fel..kanske mordet på Engla kunde ha förhindrats isåfall..

Ja,hoppas att så många som möjligt tände ett ljus i fönstret igårkväll,men jag hann läsa det här först på morgonen tyvärr..men jag har tänkt på henne varje dag och det som hänt och mått så dåligt.=(Tänker på den stackars mamman,vilket helvete hon ska ha det nu.=(Man blir både ledsen och arg över det som hänt,så fruktansvärt meningslöst..

Så mumsiga chokladrutorna ser ut,skulle gärna smaskat i mig både 1 och 2..kanske 3 tom,hihi.Dom är dom godaste jag vet,min styvmor gjorde ofta dom när hon levde.
Hoppas du får en fin Tisdag!

Kramar Maria

Unknown sa...

Ps,söt varg du har på headern,jag gillar vargar!=)

Kramis Maria

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det, Kram Peter.

Synnøve. sa...

Visst är det ruggit att tänka på....
Bara en tillfällighet gjorde så han blev fast....
En man med en ny kamera som fotade allt han såg....
Så ha alltid kamera med....
Dina chockladrutor såg smarriga ut...
Maken bakar nått som kallas snoddas eller kärleksmums. Kan det vara samma sak....
Kram Synne :D

Pixi sa...

Önskar dej en skön onsdag!!Kram p