16 april 2008

Snart ner till sthlm


Go´kväll på er!!
Inte allt för länge innan jag åker ner till sthlm och ska shoppa loss,bo på hotell och så hoppas jag på att jag får träffa Sandra,så läser du detta hoppas jag att du inte glömt att jag kommer snart=)
och så ska min goda vän Veronica komma från gtb.
Kommer bli super trevligt,vi ska ju bo på sergel plaza,alltså mitt inne i gröten=) Nära till ALLT ju. V ha sakt att vi ska äta på texas longhorn,det ska väl vara värt priset så att säga=)
Och det tror jag med!!
Någon som ätit där?
Men jag åker hem på lördag, och det är tur det för min kära Frida kommer ju hit och hon vill jag inte missa att träffa=)
Så jag hoppas daten med henne blir lång=)
Jag hoppas ni får en trevlig helg allihopa.
Jag återkommer på söndag;)
Kram på er


7 kommentarer:

Tina sa...

Hej! Gud så roligt att få åka till storstan på shopping. Vi ska till Umeå i helgen, men huvudsyftet blir att hälsa på Inge, så jag gruvar mig.
Kram på dig!

Linneagården sa...

Hallåj! Är det nya vårfärgen som gäller, turcost!
Har nyss kollat på barnmorskorna, å så härligt det är att få små barn....

Kanske vi tittar över en snabbis i morrn kväll. Vi hörs.
Kram från grannkärringen

Christina sa...

Låter jättetrevligt, man skall passa på att roa sig så mycket det går.
Ha en trevlig resa
Kram

Pixi sa...

Oh vad mysigt ,vi var i stchlm för ett år sen ,då låg vi på hotell Anglais,där har lets dance folket oxå legat..mitt inne på stureplan ,men nästa gång vill jag inte vara mitt i smeten...kan iiiinte sooova för allt oväsen,hehe..må så gott uppe i huvudstan!P

Synnøve. sa...

Hoppas du får en god tur...
kram Synne :D

Unknown sa...

Hej!Så kul för dig att få resa till Stockholm och shoppa och äta gott,lyxigt att få bo på hotell ibland.Ha det nu så jättebra,må så gott!

Kram Maria

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.