19 maj 2008

Mh test=Mental beskrivning


Mycke hundar nu va*fniss*
Jo det är mycket roligt nu med dom,fick ett mess av Mia att hon hade en plats åt mig på mh test i härnösand på lördag förmiddag=) ,men det är 50års kalas för min far samma dag så det kommer bli tajt med tanke på att det är en bra bit att åka till härnösand oxå.Men göbben min ska köra så slipper jag vimsa runt där själv.
Jag har ju släkt där och har praktiserat på first hotell där,men köra bil*what* nä det vill jag inte;)
Ska bli spännande och se hur hunden reagerar på allt!!
Nä nu ska jag dra mig till soffan och gosa ner mig med min sjukling!!
Kram från mig till dig
Och tack ni som skriver så fina och snälla kommentarer,det är så roligt att läsa och få!
Det är så många som är in som inte vågar skriva ett ord=(

11 kommentarer:

Pixi sa...

ja jag vågar skriva ett par rader iaf!!!vad kul att det gick bra på otställningen!Bra jobbat!!!..Håller med om att de vänner man inte har längre har nog "tjänat" sin post på ett lr annat sätt,o sen e livet olika för folk,så man växer ifrån en del oxå sen en del bara blir slut på vänskap utan man vet varför efgentligen,men då kan man lika gärna vara utan dem ,när man inte vet varför..har 2 såna,men de e deras förlust,sen verkar det så falskt ,jaja,kanske låter rörigt men du fattar nog ändå vad jag menar...alltså e trött på spel i vuxen ålder ,då kan det va lr vad tycker du?!!hoppas sjuklingen har kryat på sej nu!kramen P

H@nn@ sa...

Hej, är så mysigt med mycke hundar..:D Älskar att mysa och titta på tv med mina älsklingar..:D Jag går på Grans Naturbruksgymnasium med inriktning Hund... :D Är en helt fantastisk skola.:D Synd nog så finns det inte många jobb inom hund,men man får ändå alla grundkurser för att gå högskola. Och sen får man vara med hundar under lektionstid..:D Hoppas att det går bra på MH.. :D Kramar
Hanna

J....y sa...

Hej Hopp! Rasade in här på din blogg via "Pixi-vägen"....och här blev jag sittande en stund och njöt av både hundliv och annat smått och gott!
Kommer tillbaka ! (Najs blogg!)
Gokväll, från jenny i Bohuslän (-:

Christina sa...

Klart att man skall skriva ett par rader när man kikar in....
Ha det gott vännen
Kram

Unknown sa...

Hej..ett tag sedan jag kikade in,men man har så mycket annat att göra också än att blogga och sitta vid datorn hela tiden.Ser att du har bytt utseende på din blogg..blev ju fint!Om du vill byta bakgrundslayout så kan du ju gå in på någon av mina länkar..addglitter heter en..och där finns massor av olika slags fina bakgrunder att välja mellan.Du kopierar bara koden och sedan så klistrar du bara in den bland sidelement på html/javascript ska det stå och vips så har du en annan look.=)
Hoppas du har det bra,må så gott!

Kram Maria

Unknown sa...

Om det är något annat så är det bara att fråga,jag finns till för mina vänner..och du verkar vara en fin och snäll tjej,dig hjälper jag så gärna!=)Läste vad pixi skrev och jag kan bara hålla med..

Stor Kram Maria

Unknown sa...

Men..nu ser jag ju att du satt in en bild på den lilla valpen som du snart får hämta hem...åhhhhhh så söööööt den lille är..så gosig han ser ut!!!=D

Kram

Unknown sa...

Så snyggt det blev,må så gott vännen!=)

Kramis Maria

Synnøve. sa...

Jag vågar skriva några rader. Ser du har stylat om din blogg. Läckert.
Hoppas ialla fall att turen till härnösand blir skön.
Kram Synne :D

Pixi sa...

Hoppas sjuklingen har kryat på sej så det inte blitt värre....önskar dej en härlig kväll! =)

Tina sa...

Hej! Jättefint hjärta. Det är så hemskt att tänka på att jag bara vill gråta.


Kan du maila mig receptet på potatissalladen :tina_schander@hotmail.com

Kram från mig!