18 maj 2008

avklarat




Hallå
Idag hade vi tur med vädret och vi fick jätte bra kritik,(skit bra domare)Trodde inte jag skulle få så bra bedömning som jag fick,vi gick inte vidare men är super glad ändå!
Nu är det 2 utställningar i aug som vi ska på och då blir det andra bullar;)
Måste passa på att tacka Frida och co för trevligt sällskap i dag, och alla vänner jag fått så fina sms av i dag som har önskat oss lycka till osv! Ni är så underbara som tänker på oss=)
Vad skulle man göra utan så många fina vänner?
Ni är bäst!
Träffade även på en kille med sambo från jobbet(huvudkontoret) som var där på sin första utställning och han sa att nu fick man ju blodad tand för detta=) Å det får man när man väl börjar=) I aug så har jag 3st att ställa,roligt. Sen ska ev jag och Frida försöka ta oss ner till den stora utställningen i sthlm i år! Men inget är helt bestämt ännu,men så roligt om vi tar oss i väg! Nu har jag ju en hundförare oxå;)
Nä nu ska jag bege mig ut och träna lite sök med rottisen,han e lite sur som fick vara hemma i dag;)
Ha en fin vecka allihopa.
kram på er!!



( Måste Bara säga att tur man inte har siberian husky längre för gisses så dom ser ut nu mera)

2 kommentarer:

H@nn@ sa...

Hej, precis vad jag också tycker. Man ska inte kolla utsidan, utan det är insidan som räknas. Och utsidan är bara ett plus.. :D Kul att du var nöjd med kritiken. :D Det är jätte bra att träna hundarna vid utställning.. Jag ska ner till Världsutställningen i sommar med min klass... Vi annårdande en utställning för nån helg sen och får stöd av skolan att få fara på stora utställningen..:D vilket kommer bli jätte kul!! Tror min utställnings lärare skulle tycka mycket om din hund. Han har förkärlek till malamuter.. :D Han är en ganska känd uställnings domare. :)
Ha de så bra.. :D
Hanna :D

Synnøve. sa...

Grattis till den bra kritiken.
Kul att de gick bra. Ska hålla tummarna för att det går lika bra i fortsättningen.
Kram Synne :D